• Nenuphar.
    Alex, 19 jaar, ze is gitariste en zangeres van de band: Diamond Nenuphar. Alex wordt ontdekt door een beroemde producer en krijgt een contract. Na een tijdje begint ze door te breken met haar band en ze verhuisd samen met de rest van de bandleden naar New York City. Ze krijgen daar een villa van de zaak. Dan komt haar baas de volgende dag met de vermelding dat er iemand bij hun komt logeren voor een paar weken.. zijn zoon: Jared. Diezelfde dag komt hij nog. Alex heeft hier een slecht voorgevoel over. Wat als hij achter de geheimen komt van de band en van Alex zelf? Wat als hij de verleden zou komen te weten van haar? Dan zou het meteen in alle bladen en op het internet komen.. Hier heeft ze totaal geen zin in en probeert van hem af te komen. Met alle gevolgen van dien.


    Dit is het idee voor mijn nieuwe verhaal, en ik ben benieuwd of het 'your cup of thea' is of juist niet? Waarom wel/niet? Ghehe, misschien kan ik het verhaal dan wat verbeteren. :]
    Ik heb trouwens nog een vraagje; (Gosh, ik zit ook vol met vragen 's avonds.) Welke foto past er het best bij het verhaal denken jullie? Photo one and photo two.
    Alvast bedankt poppies voor de tips, etc. :]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 3:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het enige wat ik wil zeggen is dat je moet MELDEN!

    ihearthazza schreef:
    Het enige wat ik wil zeggen is dat je moet MELDEN!

    Hoe bedoel je dat ik moet melden? :'$


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als jij het wilt doen, moet je dat doen. But no, not my cup of tea.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De tweede is wel gaaf erbij. And I shall read it, sistah! (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.