• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    'Wat!' Ik spring op. 'Ben jij Gay?' vraag ik ongeloofwaardig. 'Gadver, gadver!' roep ik hard en ik loop weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik laat mijn gedachtes de vrije loop.
    Wat een sukkel was ik ook. Een keer wat fout doen en ik stond voor schut. Donna had gelijk het was niet de juiste plaats voor alleen te zijn. Het was niet de juiste plaats vor mij. Ik pakte mijn fiets maar in plaats van weg te gaan liep ik naar het gras waarik me klein maakte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden

    ''Michael!!! nee dat ben ik niet!!'' meteen heb ik spijt van wat ik heb gezegd. Het is niet dat ik Irial leuk vind, maar..ik weet het niet. En ik pak mijn tas, en ik ren weg, weg naar huis ookal heb ik nog school.

    [verwijderd.]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik pakte mijnIpod uit mijn tas. Ik wou alles buitensluite op dit moment. Ik zette skinny love hard aan zodat mijn oren pijn deden. Ik pakte mijn tekenblok en schetste een bos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Melding.
    ~De laatste bel is gegaan de school is uit...~

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:15 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden

    Ik merkte dat mijn fiets nog op school stond en die ben ik maar gaan halen. Toen ik op het schoolplein aan kwam zag ik Lilly in het gras liggen, ik bedacht me geen moment en ik ging naar haar toe. '' Hey Lilly'' zij ik ongemakelijk.

    [nu pas. hahaha er is amper glee geweest :) na school mag je toch nog wel rondhangen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik zag Aiden al aankomen maar ik had geen zin in iemand. Hij zei wat ik stak mijn hand op en ging verder met tekenen. Zon zee strand. schepen die voeren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden

    ''Wouw, je kan goed tekenen'' zij ik. Ik ging naast haar zitten en ik keek verder, hoe ze aan het tekenen was.

    Donna
    Ik zit rustig in het lokaal met een andere Cheer te praten als Michael schelden binnen komt. 'Gadver, gadver, gadver!' roept hij. Ik kijkt vragend op. 'Het is Aiden, hij is gay.' roept hij kwaad. 'Vind je dat erg?' vraag ik. 'Je kent Aiden al je hele leven.' 'Dat is hem nou juist!' zegt hij. 'Die gozer heeft niet eens het lef om het normaal tegen zijn vriend te vertellen!'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MisPattinson schreef:
    [nu pas. hahaha er is amper glee geweest :) na school mag je toch nog wel rondhangen]


    [Ja allemaal verwarrend, daarom doen we volgende dag iets georganiseerder ok.e ik maak een soort rooster oke, ga ik nu aan beginne.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Aiden zei nog iets maar mijn muziek stond te hard. Hij ging naast me zitten en keek hoe ik verder tekende. Na een tijdje stond ik op. 'kluisje' zei ik tegen hem maar ik liet mijn muziek aan. Op mijn dooie gemak liep ik naar mijn kluisje. TOen ik langs het Gleelokaal kwam zag ik Donna en Michael met een cherio. Ik keek verdrietig naar de grond toen ik weer terug dacht aan toenstraks. Ik blijf hier. Ik wi l op de piano oefenen zei ik tegen mezelf. Ik kwakte alles in mijn tas en bleef op de gang wachten tot ze waeg zouden gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dracy schreef:
    (...)

    [Ja allemaal verwarrend, daarom doen we volgende dag iets georganiseerder ok.e ik maak een soort rooster oke, ga ik nu aan beginne.]

    [Dat is wel handiger ja. Het is ook onhandig wat we hebben niet altijd een docent en dan doet iedereen maar wat]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Lilly zei dat ze naar de kluisjes ging, ik ging naar het Glee lokaal, om het uit te praten met Micheal

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:22 ]