• Een traan loopt over haar wang
    De blik in haar ogen maakt me bang
    Een schreeuw komt uit haar mond
    Nog meer tranen vallen op de grond

    Ik smeek haar niet te gaan
    Maar daar heeft zij geen boodschap aan
    Voor haar is het leven voorbij
    Maar dat is het niet voor mij

    Ik wil niet dat ze gaat
    Maar het is te laat
    Ze zet de laatste stap
    Ik hoor een harde klap

    Opeens verandert het weer
    In het zonlicht zweeft een veer
    De veer gaat mee in de stroom van lucht
    De veer gaat mee in haar vlucht

    Een stroom van emoties gaat door mij heen
    Ik denk terug aan het moment dat ze verdween
    Uit mijn mond ontsnapt een luide snik
    Dan opeens spring ik

    In mijn laatste gedachten
    Staat zij op mij te wachten
    Met een glimlach op mijn gezicht
    Dooft ook mijn licht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stiekem vind ik het niet leuk dat er niet op gereageerd wordt omdat ik er best trots op ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mooi. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind de gedachte heel mooi en hoe je telkens net niet zegt wat er precies gebeurd is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Niet het soort gedicht dat ik graag lees... (Tweede strof had ik al geen zin meer)
    Maar leuk gedaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is niet bepaald mijn favoriete rijmschema, maar ik vind wel dat je 't mooi hebt gedaan, mag je zeker trots op zijn (:


    “Love is a contradiction.”

    Het is echt mooi gedaan. Maar ik had inderdaad een ander rijmschema genomen. Bijvoorbeeld: ABAB. Dat klinkt gewoon mooier(: But; good job(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.