• Oke dit was geniaal, vandaag in de klas tijdens wiskunde.
    DIe leraar kan dus totaal niet uitleggene n raakt al snel overspannen,.. Maar oke Rick vroeg dus wat aan me, omdat ik het wel snap, dus ik loop erheen en buig over dat tafeltje heen om het hem uit te leggen, en ineens hoor ik een stem zeggen.

    "Ja en Als BjÖrn borg ook even weer op haar plaats wil gaan zitten, ik kijk zo om en ik zie iedereen al naar me kijken, nouja mijn boxer stak een halve meter boven mijn broek uit, eigenlijk niets mis mee ofzo,... maar oek, Dat die leraar er naar zit te kijekn dus ik sjor mijn broek op tot aaan mijn kin en loop zo voor hem langs. Nog wel even zeggend dat hij jaloers is op mijn mooie boxer.
    en verder kregen we de schoolpasjes , mijn mentor vond dat ik er wel mooi op stond, like Pedooo!!

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nouja,..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    muhaa,doen ze bij ons ook.
    Kijken ze eerst of er een merk ofzo is, of dat je een felle kleur aan hebt, en dan noemt hij je Bijv. Roze ofzo O.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    muhaa,doen ze bij ons ook.
    Kijken ze eerst of er een merk ofzo is, of dat je een felle kleur aan hebt, en dan noemt hij je Bijv. Roze ofzo O.O

    Kijk het zou me niets kunnen schelen als ze het over mijn vest ofzo zeggen maar mijn ondergoed..!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Kijk het zou me niets kunnen schelen als ze het over mijn vest ofzo zeggen maar mijn ondergoed..!!

    Ja, dat is niet leuk, als een Pedo fzo O.O
    bij ons hebben ze ook de boxers enzo 10 meter erbovenuit, en dan noemen ze je ook zo, maar nu hebben ze dat verboden [/niet dat eht veel helpt]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whaha xD
    ik noem m'n bf altijd Miss. Bjorn Borg ^^
    Omdat ze altijd die onderbroeken draag
    Ze noemt mij zeeman -.-''
    Maar ok, OMG jouw mentor is pedo ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Ja, dat is niet leuk, als een Pedo fzo O.O
    bij ons hebben ze ook de boxers enzo 10 meter erbovenuit, en dan noemen ze je ook zo, maar nu hebben ze dat verboden [/niet dat eht veel helpt]

    Verboden oke like..O.O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Verboden oke like..O.O

    Jah, en een meisje Kimberly, draagt altijd van die kleren emt een lage decoletee ofzo, en daar heeft zij 3x een waarscuwing over gehad xD
    Ze verbieden dat bij ons enzo :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whaha xD
    ik noem m'n bf altijd Miss. Bjorn Borg ^^
    Omdat ze altijd die onderbroeken draag
    Ze noemt mij zeeman -.-''
    Maar ok, OMG jouw mentor is pedo ^^

    Gheghe,x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Jah, en een meisje Kimberly, draagt altijd van die kleren emt een lage decoletee ofzo, en daar heeft zij 3x een waarscuwing over gehad xD
    Ze verbieden dat bij ons enzo :S


    Omg,...Oke,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IK HB OOK BOXERSHOTS VAN BJÖRN BORG x'D


    *He's the one.

    IK HB OOK BOXERSHOTS VAN BJÖRN BORG x'D

    Haha,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die zijn gwn vetgeil!


    *He's the one.

    Whaha, hilarisch. :'D

    Maar ik zet hem even bij school. ;)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    x'3 funny.

    Voor aardenrijkskunde hebben we een man egt zó erg. Wij zaten daar dus nog maar net. Hij opeens op zo'n freaky toon: ''Naauw, Weinig leuke jongetjes in jullie klas.'' Ö de hele klas had zoiets van 'Wtf.'