Ik vraag me echt af wat er met het forum is gebeurt.
Oké ik ga nu vast op een oude oma lijken. but i dont care.
Tegenwoordig zijn er alleen naar topics over hoe vreslijk mensen hun eigen leven wel niet vinden en hoe zielig ze wel niet zijn omdat ze verliefd zijn op iemand die hun niet ziet staan. en al dat soort onzin. en wat ze dan wel niet moeten doen.
en dan lees ik dat en dan denk ik. Schat.je bent 15 ofzo. ik snap dat.dit het ergste.is van je leven maar er bestaan zoveel ergeren dingen. dan dat je groote liefde met een.ander meisje praat.
Ik snap dat mensen er mee zitten. maar moet dat dan op internet?
Schrijf de girls ofzo.
En dan zijn de overigetopics rpg..
Waar zijn de leuke topics gebleven die me lachend van de stoel lieten rollen en werkelijk nergens om
gingen. Tuurlijk waren er 'vroeger' ook klaagt topics, maar toen bleef iedereen nog meelevend reageren en waren ze er lang niet zoveel.
ik snap dat iedereen hier in de pubertijd zit en dat we het hier.o zo zwaar hebben omdat je nicht verliefd is.
(niet aanvallend tot diegene maar dat topic las ik net toevallig) maar dan denk ik wel van. Denk je nou werkelijk dat iemand dat intreseerd?
Ja en inderdaad dit is ool een klaagtopic. maar hier kan ik ook onder zetten. sorry ik moest dit even kwijt.
Maar valt iemand het nou echt niet op?
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''