• Eindelijk, ik heb een espana. Klassieke gitaar dus!

    I'm so happy! :) Wie heeft er nog meer een gitaar?


    Firm believer of all that is magic

    Super vet :'D.
    Ik heb een acoustische, maar die heeft hij eigenlijk nooit gedaan:W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb een gitaar, een spaanse ofzo. Een tijdje was ik helemaal gek op dat ding, maar ik kan hem niet stemmen... En geen tijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een valse acoustische gitaar die ik van een vriendin had overgekocht, maar ik kan hem niet stemmen aangezien ik geen stemkastje heb en bovendien kan ik er niks op spelen :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    Coooowl!
    Nee ik heb geen gitaar, wel een piano :)


    Here & Now

    Wel een basgitaar. ^^ En m'n bro heeft een akoestische.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik heb een donkerblauwe spaanse gitaar(H)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Heb mijn Schecter pas verkocht. Ga 'n Hamer halen. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een klassieke Martinez, met nylon snaren, maar ik ga, nadat ik een elektrische heb gekocht, eentje met stalen snaren kopen. Stalen snaren vind ik mooier klinken. *O*

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 15:53 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wil een acoustische gitaar vann Taylor maar die kosten echt duizenden euro's. Hij is wel mooi, 'k was er op slag verliefd op :3. Je kan zelf nog het hout en dergelijke kiezen enal ^^. Sowieso donker hout ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Ik wil een acoustische gitaar vann Taylor maar die kosten echt duizenden euro's. Hij is wel mooi, 'k was er op slag verliefd op :3. Je kan zelf nog het hout en dergelijke kiezen enal ^^. Sowieso donker hout ^^.


    3999,00 bij Feedback


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb schreef:
    (...)

    3999,00 bij Feedback

    Da's veel hé :'D. En eigenlijk wil ik het duurste model dat er is (die is zo mooi afgewerkt aan de rand ^^) met dan een eigen keuze van hout, dus het begint alsmaar duurder te worden :(.
    Het ergste van al is dat ik niet eens gitaar speel en het dus onnodig zou zijn om die te kopen. Maar later koop ik toch, héél veel later :'D.
    Dan leer ik er desnoods maar op spelen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Awesome! Ik heb een akoestische gitaar. ^^

    Wij hebben ook een gitaar, geen flauw idee wat voor een, ik houd me meer bezig met de piano. U_U

    Uneventful schreef:
    Ik heb een gitaar, een spaanse ofzo. Een tijdje was ik helemaal gek op dat ding, maar ik kan hem niet stemmen... En geen tijd.


    En je wil hem niet aan mij geven. >.<


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Supergaaf!
    Ik heb een basgitaar die ik nooit gebruik. 8D

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 10:28 ]


    Your make-up is terrible