• liefords <3
    ik vraag me dus ff af waarom mensen een profiel foto pakken van een of ander scene model, maar in hun fotoboek gewoon foto's van hun zelf in hebben staan,,
    owkey sommige zijn onzeker maar als je toch gewoon je eigen foto's in je foto boek hebt staan wat is er dan nog om onzeker over te zijn ?
    je bent toch gewoon mooi wie je bent,,


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik vind deze foto gewoon zo leuk x)


    death to the one at the end of the serenade.

    ik heb een foto van Bill omdat hij mooier is dan ik en ik meer van Bill hou dan van mezelf


    take me away

    heelmaal gelijk hoor
    ik snap het ook niet
    dat je ze nou hip vind.. okee
    maar je bent het niet en misschien willen die meisjes dat wel helemaal niet
    dat je een beetje hun foto gebruikt voor dat soort dingen..

    ik heb een foto van Bill omdat hij mooier is dan ik en ik meer van Bill hou dan van mezelf
    Dus je houd meer van een jongen die je persoonlijk niet kent en die ook compleet onbereikbaar is en dat altijd zal blijven dan dat je van jezelf houd?
    Hunn, you've got a problem :W


    Bored.

    ja, eigelijk heb je groot gelijk,
    ik heb ook een foto vn iemand andrs op myn profielfoto en in myn footooboek dan weer foto's van mezelf, maar die foto's vn die andre zyn veel stoerder dn die van mezelf vind ik persoonlijk! :)
    xx


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil wel een foto van mijzelf doen, maar moet die dan eerst bewerken met Picasa. Ik doe niet aan fotoshop opzo, maar mijn camera maakt foto's van zo'n drie megapixel:Q En mijn profielfoto nu, is aangepast. Dus dan is hij zo'n 500 kb :'D


    ok

    Ik gebruik altijf me zelf als profielfoto ! Lelyk ofniej :]

    Waarom gelijk allemaal eventuele smoesjes verzinnen? Wat kan ons het boeien. En waar slaat dit op.


    -

    Ik heb wel mezelf >.<


    I do not hook up.

    Ik heb een tekening van mezelf in m'n fotoboek, een parental advisory plaatje als avatar maar geen enkel scene model kom je bij mijn profiel te zien. Ik heb niets met die hele hype.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind deze foto gewoon zo leuk x)

    Hij is vet!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook gewoon mezelf ^^


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Ik had dus eerst ook nooit ene foto van mezelf in me footoboek staan xD nu wel. maar ik vind ze lelijk x'3