Ik weet het niet. Mijn foto's zijn soms best wel funny enzo, maar k vind ze gewoon niet mooi genoeg om als profiel foto te gebruiken. Hier heeft bjna iedereen een foto van een of ander model, en ik..nuja, mjn foto's zijn zowiezo van geen al te beste kwaliteit. Ik weet net goed of ze wel goed zjn voor op mijn profel...
Zou wel willen..Maar..ben bang dat mensen me dan minder gaan mogen als ik me niet voordoe als iemand die scene is. Met een sceneplaatje wordt je geaccepteerd. En ik vind dat vreselijk. Maar het is nu eenmaal zo dat als je er geen hebt, mensen je minder gaan mogen. Dat IS gewoon zo. Het klinkt stom, maar geef toe..het IS zo!
Je moet je gewoon niets aantrekken van die mensen! Mensen die een plaatje nemen van een scene en zeggen van 'ik ben dat' zijn FUCKING ZIELIG! Jij bent wie je bent & mensen moeten niet oordelen over je uiterlijk, innerlijk... Ik haat het ook dat de maatschappij is, maar ik heb me er gewoon overgezet. Nu draag ik wat ik wil en doe ik hoe ik ben. Niemand heeft iets te zeggen over mij, maar dan ook NIEMAND! Je moet gewoon jezelf wat meer vertrouwen inpraten en je proberen zelfzekerder op te stellen. Als je je zelfzekerder voordoet, gaan mensen je ook eerder mogen. Maar je moet zeker GEEN plaatje van scene zetten en zeggen 'dit ben ik' want als dat uitkomt, dan vindt iedereen je zielig & zullen ze je zeker niet meer mogen... Door leugens, en dat moet niemand hebben. [/Lizz heeft ook wéér eens gesproken. Ik hoop dat het je wat helpt..]
Kus vr jou! X.
What you see, is what you get.