• Sinds een lange tijd heb ik weer eens een foto bewerkt!
    What do you think? (:

EDIT: Haha deze bovenstaande was toevallig het beste gelukt, met Harry. Ik heb ook nog wel anderen hoor (;

[ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 13:21 ]

JDN.

Je ziet wel dat het fake is, maar het ziet er wel mooi uit!

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Scrooge schreef:
    Iets aan die foto verraadt dat 'ie fake is, maar ik kan 't niet precies benoemen, naast je schouder dan :'D Good job! Idd, behoorlijk overtuigend.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Hij is heel goed gedaan, maar klopt toch nog niet helemaal.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Scrooge schreef:
    Iets aan die foto verraadt dat 'ie fake is, maar ik kan 't niet precies benoemen, naast je schouder dan :'D Good job! Idd, behoorlijk overtuigend.

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Lux schreef:
    Ik vind 'm goed gelukt (:!

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Lux schreef:
    Ik vind 'm goed gelukt (:!

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Scrooge schreef:

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Ik vind hem goed als ik er snel overheen zou kijken zou ik denken dat hij echt was x].

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Ik vind hem best mooi, & haha, bewerk je nog wel met iemand anders dan Harry? (:

Save me from myself.

Dit is mooi. (:

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Foxfaces schreef:
    Zo fake is-ie nu ook weer niet. --'
    Hij ziet er best echt uit, hij is echt awesome! ^^

Full of envy behind that anonymous mask

Foxfaces schreef:
    Zo fake is-ie nu ook weer niet. --'
    Hij ziet er best echt uit, hij is echt awesome! ^^

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Epic! Dat meisje lijkt iets teveel naar voren te staan, misschien is dat het wat niet klopt?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

aberforth schreef:
    Ik vind hem best mooi, & haha, bewerk je nog wel met iemand anders dan Harry? (:

Hahaha jaaa! Maar deze was toevallig het best gelukt van alle die ik heb gedaan (:

JDN.

Dank jullie wel trouwens voor de tips en zo (: Ik weet dat er iets niet klopt bij die schouder, maar ik kreeg het niet anders, haha

JDN.