• 16 december had ik kerstgala op school en ik wilde toch nog even mijn jurk laten zien, omdat ik er zelf helemaal verliefd op ben. *O*
    Snor + pixels op gezicht zijn omdat ik er heel dom keek en snorren cool zijn.:Y)



    Whaddya think?
    (bloos)


    everything, in time

    Wauw, dat is echt een leuke jurk! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gaaf!
    Bij ons mag je pas als je 16 bent en een 5e of 6e klasser of 16 bent en wordt meegevraagd door een 5e of 6e klasser -.- ik ben 15


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dankjullie wel!

    @ColouredWind, dat is echt 'n stomme regel. D: Bij ons gewoon vanaf de bovenbouw. (: En als je 16 of ouder bent krijg je een bandje dat je alcohol mag drinken na 12 uur. Ik was die dag over 4 dagen jarig en na 12 uur dus nog over drie dagen, toch kreeg ik geen bandje haha :'D


    everything, in time

    Nice dress! and nice mustache :{D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    Nice dress! and nice mustache :{D


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Die is zo leuk!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    I like it, Marleeen. (:

    Mieeep ik ga vanavond kerstgala hihi.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Had je het trouwens niet koud? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Progeny schreef:
    Dankjullie wel!

    @ColouredWind, dat is echt 'n stomme regel. D: Bij ons gewoon vanaf de bovenbouw. (: En als je 16 of ouder bent krijg je een bandje dat je alcohol mag drinken na 12 uur. Ik was die dag over 4 dagen jarig en na 12 uur dus nog over drie dagen, toch kreeg ik geen bandje haha :'D

    Das een stuk beter. Was ik nou 16 geweest had ik gewoon een vriendin uit de 5e gesmeekt of ik meemocht :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hahahaha, ja heel koud. Maar daar had ik wel een mannetje voor. (wbw)
    Daarbinnen was het trouwens enorm warm, alleen toen ik doorliep naar de loungeclub in de stad was het wel heel koud.:'D

    Maak jij ook een foto van je jurk?:3


    everything, in time

    Di's gewoon echt zó zoetsappig *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Progeny schreef:
    Hahahaha, ja heel koud. Maar daar had ik wel een mannetje voor. (wbw)
    Daarbinnen was het trouwens enorm warm, alleen toen ik doorliep naar de loungeclub in de stad was het wel heel koud.:'D

    Maak jij ook een foto van je jurk?:3


    Hihi ik zal het proberen, maar het nis echt een jurkje. Het is zo'n zwart rokje met een zwart shirt ding erop, ziet er wel uit als een soort jurkje. (:

    Was het leuk? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heheh daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen, sorry. Klinkt wel leuk hoor dus ben benieuwd. ^^

    Jaaaa, ik vond het echt enorm gezellig, hoewel het (naar mijn idee) niet veel verschilde van een normaal schoolfeest. Veel plezier vanavond trouwens!

    @Nynkjelief, je bent zelf zoetsappig!
    (no_chears)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Heheh daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen, sorry. Klinkt wel leuk hoor dus ben benieuwd. ^^

    Jaaaa, ik vond het echt enorm gezellig, hoewel het (naar mijn idee) niet veel verschilde van een normaal schoolfeest. Veel plezier vanavond trouwens!

    @Nynkjelief, je bent zelf zoetsappig!
    (no_chears)



    Thaaaanks, hun. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Progeny schreef:
    Heheh daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen, sorry. Klinkt wel leuk hoor dus ben benieuwd. ^^

    Jaaaa, ik vond het echt enorm gezellig, hoewel het (naar mijn idee) niet veel verschilde van een normaal schoolfeest. Veel plezier vanavond trouwens!

    @Nynkjelief, je bent zelf zoetsappig!
    (no_chears)

    En jij bent mooi *O*

    M(h)i(h)i(h)i!


    "I shut my eyes in order to see.'