• Plots kwam ik op een idee, dat ik dolgraag wil uitschrijven.

    Zayn Malik en Louis Tomlinson zijn al een tijdje aan het daten met elkaar. Iedereen weet het en na zeker een half jaar, zijn ze samen. Een half jaar doorstaan ze vol drama. Maar dan willen ze trouwen, maar niet iedereen is voor het homo-huwelijk. Ze gaan de strijd aan maar zullen ze die winnen?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 0:55 ]

    O dear...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ihearthazza schreef:
    Plots kwam ik op een idee, dat ik dolgraag wil uitschrijven.

    Zayn Malik en Louis Tomlinson zijn al een tijdje aan het daten met elkaar. Iedereen weet het en na zeker een half jaar, zijn ze samen. Een half jaar doorstaan ze vol drama. Maar dan willen ze trouwen, maar niet iedereen is voor het homo-huwelijk. Ze gaan de strijd aan maar zullen ze die winnen?

    Het wordt niet standaard, dus dat ze het zullen winnen of iets dergelijks.


    Het einde is bekend. Wat valt er dan nog te schrijven? Nu is alle spanning weg. Als die er geweest was.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het idee goed hoor (: &die shit van; Het einde is al bekend. Laat ze lekker lullen zeg, het idee is toch leuk. En ik vind het goed dat er wat meer originele verhalen komen over homoseksuelen. Zo laat je ook eens zien dat het niet altijd meisje-jongen is. Als je het gaat schrijven wens ik je super veel succes! Het word vast great.


    Lots of love (:

    Don't, echt don't.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alsjeblieft. Niet.
    Please no.



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Foxfaces schreef:
    O dear...


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Foxfaces schreef:
    O dear...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Foxfaces schreef:
    O dear...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Verzin dan twee namen zelf, ofzo. Dan wordt het tenminste een 'leuk' origineel verhaal.
    Maar goed. Het lijkt zo een beetje voorspelbaar en ik denk dat je goede ideeën moet hebben om er toch een verrassend en meeslepend verhaal van te kunnen maken. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik hoop dat je véél fantasie en talent hebt. :]
    Daarnaast hoop ik dat je niet vergeet research te doen zodat je, je in kan leven.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 17:34 ]


    I can't even think straight.

    Ik denk dat als je onbekende personen in plaats van One Direction neemt het nog best een goed verhaal kan worden. Ik denk namelijk dat al die niet-enthousiaste reacties vooral komen doordat je Zayn en Louis hebt gekozen en 't dan een typisch voorspelbaar verhaal lijkt. Het lijkt misschien nu ook wat voorspelbaar, maar als je zorgt dat je 't heel goed uitwerkt op een manier waarop de lezer zich kan inleven, denk dat je er een goede story van moet kunnen maken.


    “Love is a contradiction.”

    Ook al ben ik een Zouis shipper, toch zou ik het niet doen. Het einde is inderdaad al bekend. En daarbij kan je zelf ook wel invullen wat er voor de rest gaat gebeuren.
    Maar als jij het zelf wilt schrijven, moet je het vooral doen en je niets aantrekken van wat andere er van vinden. Je schrijft toch voor je eigen plezier en niet voor andere?


    I like boys who drive cars too slow.

    I love Ziam and Larry much better Niall is mine!


    Firm believer of all that is magic