• Ik vind duss son jongen leuk ,,
    maar ik weet niet of hij mij leukt vind maar hij doet wel heewl lief enseu de hele tijd ,,
    Maar nu denk ik duss dat hij iemand anders leuk vind ,maar dat weet ik niet seker
    EN IK WORD GEK!

(bericht aangepast door een moderator)
    (reden: titel aangepast)

Crack a bottle

(...)

*wenkbrauwwiebel*
    ik kom er aan hoor op mijn vliegende bezemsteel x3

^^ ik ging myn vriendin daphne koppelen aan sam x3

Ik ken ook een Sam xD
    Hijs egt tering knap man .. O_o
    maar ik hb het niet over hem..

Crack a bottle

(...)

jaa ,,komik eraan:
    Vind je iemand leuk??

Seer subtiel xD
    Ik kan dat neit ,,ik gaa dan egt fucking nerveus sijn .

Like, las het via internet is, maakt het toch niet uit?
    Hij kan je iig neit slaan (A)

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

(...)

Ik ken ook een Sam xD
    Hijs egt tering knap man .. O_o
    maar ik hb het niet over hem..

ik ken er 4 x3
    en heb er 3 in myn klas n_n
    en en ik ben fan van 1 van die 3 x3

^^ n_n hihi wa jammer nou x3

WEETJE
    wij werden gisteren aangesien voor hangjongeren in het winkelcentrum en toen kwam er bwaking O_o

We can only learn to love by loving.

(...)

mwhauahha hys gemeen als hy je wel gaat slaan n_n dan komk in actie x3

(...)

ik ken er 4 x3
    en heb er 3 in myn klas n_n
    en en ik ben fan van 1 van die 3 x3

^^ n_n hihi wa jammer nou x3

WEETJE
    wij werden gisteren aangesien voor hangjongeren in het winkelcentrum en toen kwam er bwaking O_o

Whuahah ,, NIcol tog (N) (A)

Crack a bottle

Heb even titel aangepast in verband met de hulp/dringend/nu-verboden regel ;)

x.
    Maakt niet uit hoor ;).. Maar dat is zo omdat er anders over te staan komt: HELP DRINGEND NU HIER KLIKKEN.. en als het hele toppic daarmee vol staat is dat nogal storend xD..

En wat betrefd die jongen.. vraag hem of hij een keer zin heeft om mee de stad in te gaan.. of zo.. als hij dan meteen nee zegt.. dan is hij of bang of vind hij je alleen leuk als gewoon vriendin. En zegt hij ja.. misschien vind hij je dan wel echt leuk. Je kunt het natuurlijk ook gewoon vragen :P Maar dat is niet altijd even makkelijk en daar heb je behoorlijk veel moed voor nodig.

x.

Wie du mir, so ich dir.

(...)

Jaa maar tog , Strxx vind hij me egt gwn fucking raar fseu en dan praat hij nooit meer met me :(
    En ik denk dat hij iemand anders leuk vind ,,maar dat weet ik, niet seker..

Crack a bottle

(...)

Jaa maar tog , Strxx vind hij me egt gwn fucking raar fseu en dan praat hij nooit meer met me :(
    En ik denk dat hij iemand anders leuk vind ,,maar dat weet ik, niet seker..

Vraag het dan voorzichtig?
    Gewoon, als hij offline is. Dan word je iig niet op het moment afgeschoten (A)

(...)

Whuahah ,, NIcol tog (N) (A)

wat nou (A)

Wij waren gewoon aan het gille [/ik dan ik was hyper en toen satk k3 te singe met alle kakkers O_o] en de jongens zaten met zijn allen te rolltrappen [roltrappe aan verkeerde kant oprenne enz]]
    en ik had energy op n_n

EN WIJ HADDEN IN ZO'N GANG MIS. ZO'N SPEELGOED HOBBELDING GEMOLD WANT IK HAD GEEN 50 CENT ERVOOR

(...)Maakt niet uit hoor ;).. Maar dat is zo omdat er anders over te staan komt: HELP DRINGEND NU HIER KLIKKEN.. en als het hele toppic daarmee vol staat is dat nogal storend xD..

En wat betrefd die jongen.. vraag hem of hij een keer zin heeft om mee de stad in te gaan.. of zo.. als hij dan meteen nee zegt.. dan is hij of bang of vind hij je alleen leuk als gewoon vriendin. En zegt hij ja.. misschien vind hij je dan wel echt leuk. Je kunt het natuurlijk ook gewoon vragen :P Maar dat is niet altijd even makkelijk en daar heb je behoorlijk veel moed voor nodig.

x.

jaa en die moed heb ik duss niet xD
    Ik hb ook niet met moed om te vragen of die mee naar de stad wil ,, Ik bn gwn laf o.O

Crack a bottle

(...)
    Vraag het dan voorzichtig?
    Gewoon, als hij offline is. Dan word je iig niet op het moment afgeschoten (A)

Jaa ,,maar dan moet ik w8ten tot tie weer online komt ,, EN dan word ik pas EGT geak..

Crack a bottle

(...)

wat nou (A)

Wij waren gewoon aan het gille [/ik dan ik was hyper en toen satk k3 te singe met alle kakkers O_o] en de jongens zaten met zijn allen te rolltrappen [roltrappe aan verkeerde kant oprenne enz]]
    en ik had energy op n_n

EN WIJ HADDEN IN ZO'N GANG MIS. ZO'N SPEELGOED HOBBELDING GEMOLD WANT IK HAD GEEN 50 CENT ERVOOR

Roltrappen xD Leuk woord man ,,
    En dat doe ik ook altijd: k3 singen en dan hyperen ,, Egt Chill xD

Crack a bottle

(...)

Jaa ,,maar dan moet ik w8ten tot tie weer online komt ,, EN dan word ik pas EGT geak..

Doe dan snel als hij online is^^ Like, hij gaat je heus neit doodschieten xD

(...)

Roltrappen xD Leuk woord man ,,
    En dat doe ik ook altijd: k3 singen en dan hyperen ,, Egt Chill xD

n_n weetk x3

mwhahaha x3
    ik was tijdens pizza eten ook al so fcking hyper da het nie meer normaal was x3
    ik heb egt gwoon dora liedje gesonge met Paula n_n

(...)
    Doe dan snel als hij online is^^ Like, hij gaat je heus neit doodschieten xD

Nee ,,maar miss wel uitlachen O.o

Crack a bottle