Mijn moeder zet mij min of meer voor een hele moeilijke keuze
Als ik wil dat zij mij accepteert en normaal doet tegen mij moet ik veranderen in iemand die er altijd perfect uitziet, die veel leert. Die al haar 'stomme hobby's opgeeft. Die veel tijd aan haar uiterlijk en schoolwerk besteed. Die zich interesseert in mode en die door iedereen aardig en normaal wordt gevonden. Oftewel iemand die perfect lijkt maar zich vanbinnen ongelukkig voelt.
Dan heb ik keuze twee. Ik blijf mezelf. Ik kleed me zoals ik zelf wil. Ik doe wat ik zelf leuk vind. Ik ga door met mijn hobby's. Ik interesseer mij niet echt voor mijn uiterlijk. Ik besteed niet vreselijk veel tijd aan school. Ik wordt door veel mensen stom en raar gevonden en ik wordt niet geaccepteerd door mijn moeder en ze zal altijd blijven zeuren over mij. Oftewel iemand die zichzelf is, maar daardoor niet geaccepteerd wordt door mensen.
Wat moet ik doen?
Sorry voor dit zeikverhaal, maar ik moet het kwijt omdat ik er helemaal gek van wordt
[ topic verplaatst door een moderator ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one