• -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 8:44 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Hem negeren want als hij het eerst uit maakt en nu weer zo doet, lijkt me dat er iets achter zit en vraag anders aan je BFF of er de laatste tijd iets is gebeurt waardoor hij nu weer zo doet


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Hem negeren want als hij het eerst uit maakt en nu weer zo doet, lijkt me dat er iets achter zit en vraag anders aan je BFF of er de laatste tijd iets is gebeurt waardoor hij nu weer zo doet

    Bedankt! Ik zal kijken of het helpt. :$


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    als jullie nu meer praten dan tijdens je verkering is dat wel vreemd. ik zou proberen te doen wat je hart (dus het diepe gedeelte, niet oppervlakkig) je ingeeft en hou dan je hoofd er een beetje bij :)
    heel veel succes en sterkte..
    ik hoop dat je desnoods (net als ik) weer andere leuke jongens ziet/ontmoet (niet perse verliefd zijn) maar gewoon weten dat het beter gaat..


    you make everything seem so possible <3

    Ik zou zeggen, probeer jezelf zoveel mogelijk af te leiden, veel uitgaan of... ik weet niet hoe oud je bent, maar probeer andere jongens te ontmoeten. Misschien werkt dat ^^


    Life is hard and then we die

    Super bedankt!


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Daar word je compleet gestoord van. Beste optie: of het hem zeggen, met het risico dat hij 'nee' zegt en daar vrede mee hebben, of gewoon de vriendschap verbreken. Helemaal verbreken. Harde oplossing, maar 't beste om jezelf weer op aarde te zetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon contact verbreken,, Verwijder zijn nummer/msn enz werkte bij mij ook ;]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou zeggen, probeer jezelf zoveel mogelijk af te leiden, veel uitgaan of... ik weet niet hoe oud je bent, maar probeer andere jongens te ontmoeten. Misschien werkt dat ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    C18 schreef:
    Daar word je compleet gestoord van. Beste optie: of het hem zeggen, met het risico dat hij 'nee' zegt en daar vrede mee hebben, of gewoon de vriendschap verbreken. Helemaal verbreken. Harde oplossing, maar 't beste om jezelf weer op aarde te zetten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Echt alvast super bedankt!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 14:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.