• Ik ben er nu toch lekker veel mee bezig, dus ik ga hier gewoon alle dingen plaatsen die ik gemaakt heb :'D.
    En als iemand wil dat ik iets voor hem/haar maak, vind ik het prima. Ik ken alleen sommige technieken niet omdat ik het pas net doe. Dus dan kan het zijn dat het een of twee dagen duurt voordat je hem hebt(:

    Trouwens, reacties en opbouwende kritiek zijn van harte welkom :'D.


    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 17:49 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dit is echt heel mooi gedaan. ;o


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    mooi


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Die is echt heel mooi! De helft van de tijd zie je alleen maar mislukte dingen, maar deze is echt super mooi.
    En ik heb niet echt iets nodig..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die is echt mooi :3
    en ik maak mijn dingen zelf (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die is écht heel mooi! Misschien wil je voor mij een cover maken? Drie meisjes zijn in New York op vakantie, ontmoeten naar 1D. Dus iets met reizen, 1D en New York. (: Titel is: Destiny is the key to love.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    @Raykehoran, ik ben er mee bezig! Ik heb zelf de plaatjes gezocht en mijn eigen fantasie een beetje losgelaten zeg maar. Ik hoop hem vanavond te kunnen plaatsen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    @Raykehoran, ik ben er mee bezig! Ik heb zelf de plaatjes gezocht en mijn eigen fantasie een beetje losgelaten zeg maar. Ik hoop hem vanavond te kunnen plaatsen(:


    Thanks! Ik ben heel benieuwd


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wauw, hij is heel mooi!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb weer een nieuwe, het heeft even geduurd maar nu de leraren toch gingen staken had ik tijd over. Dus bij deze :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mooi!
    Die zin is trouwens toch uit dat liedje van die nikon reclame? weet niet meer wat de titel ervan was :'$


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Myriad schreef:
    Mooi!
    Die zin is trouwens toch uit dat liedje van die nikon reclame? weet niet meer wat de titel ervan was :'$


    Haha, ja. Uit: 'Radical face - welcome home'


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Die zijn zo mooi. <3_<3


    "Ignite, my love. Ignite."



    Quote gestolen uit topic van Zialled.
    Post van Cadentium :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wil je een cover voor me maken? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Wil je een cover voor me maken? (:

    Jahoor :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.