• Story verwijderd.
    dit topic kan weg,is al gemeld.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 15:11 ]


    you only want me because i'm taken.

    What would you do if the love of your life doesn't remember you.

    Serieus mensen, als je geen Engels kunt blijf er dan ook van weg.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 13:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    wow,je hoeft niet gelijk zo te gaan haten.


    you only want me because i'm taken.

    Het zijn gewoon hele stomme fouten. En ik ben het zat ze overal te lezen. Als je persé Engels wilt gebruiken, zorg dan dat je op z'n minst de basisvervoegingen en dingen zoals life/live kan. Dat is niks tegen jou persoonlijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik had het ook eerst moeten checken voordat ik het poste (: en daarom schrijf ik mijn verhalen ook in het Nederlands en niet in het Engels.
    In ieder geval bedankt voor de hulp.


    you only want me because i'm taken.

    Gancanagh schreef:
    Het zijn gewoon hele stomme fouten. En ik ben het zat ze overal te lezen. Als je persé Engels wilt gebruiken, zorg dan dat je op z'n minst de basisvervoegingen en dingen zoals life/live kan. Dat is niks tegen jou persoonlijk.

    Lees dan niets meer >< iedereen kan toch fouten maken, vriendelijk zijn doet geen pijn hoor =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Zayner ik had het niet tegen jou, dus bemoei je er niet mee.
    Horanator: sorry als het grof overkwam, niet de bedoeling. Maar werd er even gefrustreerd van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik dacht dat het een Niallator was... en geen Horanator. :X Niks hatelijks bedoelt, hihi.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Het maakt toch niet uit of het een Horanator of Niallator is.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 15:05 ]


    Sometimes we need a little magic.

    Nee, niet iedereen is in een haatbui, er zijn gewoon verschillende mensen - een groep waar jij deel van uitmaakt - die vandaag snel op hun tenen getrapt zijn om de één of andere reden. RAYKEHORAN zei toch dat het niet hatelijk bedoeld was, waarom moet jij dan zo reageren? ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein