• Ik heb maandag kerst suprises met de 'familie' maar heb helemaal geen zin om naar de stad te gaan.. ik haat het om naar openbare plaatsen te gaan met zoveel mensen, dan denk ik echt dat iedereen op me gaat letten enzo, of kijkt naar wat ik doe, draag, weet ik het, en dan ga ik het altijd uitstellen. ._. stupid me! en dan moet ik natuurlijk weer iets voor een dushi halen, wat betekend dat ik sieraden moet gaan kiezen.. en naar de H&M moet gaan en alles.. GOH wat gezellig. Nouja gelukkig sta ik niet bekend om mijn vreselijke sieraden kennis. x'] dus dat komt verder wel goed.. maar oké, wie motiveert me even, en komt hier heen om te cheerleaden..
    Oh nee jk, ik overleef het wel.. wie heeft hier ook last van?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*
    You can do it!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 11:00 ]


    Your make-up is terrible

    Haha, ik, maar ik hoefde dit jaar gelukkig niet.
    Succes/sterkte (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*
    You can do it!

    YEAH nu voel ik de power die via dat bericht naar mijn eh.. motivatie punt in mijn lichaam gaat. Oke, ik kraam onzin uit op luie dagen als deze. En dan moet ik ook nog eens huishouden OMYGOSH ik huur een leuke schoonmaker met een french maid costume.

    nee maar even serieus, dit hielp al hoor! (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ben ik blij dat mijn familie dit jaar (het eerste jaar dat we kerst vieren als familie) het grote sinterklaas spel gaat doen hoewel ik het wel een beetje vreemd vind om dat tijdens kerst te gaan spelen maar het gaat om de lol. En je kan het heus wel, ik heb ook zo vaak geen zin in iets maar dan denk ik verstand op nul en gewoon doen


    Physics is awesome

    com'on I'm sure you can do it *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gewoon doen. Dan ben je ervan af en hoef je niet meer naar de stad :Y) En bovendien: ik zou het nu doen, want nu is het nog niet zo druk. Als je het nog langer gaat uitstellen zie je allemaal mensen last-minute-before-Christmas-boodschappen doen. Dus dan is het echt heel erg druk. x_x

    Hup Chris! :'D *nee, srsly. Dit is geen: "JE KUNT HET WEL!"-hup, maar een "KOM VAN JE LUIE REET AF EN GA NAAR DE FUCKING STAD!"-hup. FORTTTTT*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kom op, je kunt het! *O**O**O*
    Gelukkig doen wij niet aan surprises, maar ik moet wel 'gezellig' meedoen met gourmetten waar ik dit jaar echt geen zin in heb. D:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Dan neem je iemand mee naar de stad en maak je het leuk?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    Dan neem je iemand mee naar de stad en maak je het leuk?

    Iedereen zit op school/college. xD

    @Maanling NOU RUSTIG MAAR HOOR ik ben al naar de stad geweest.. en heb gefaaald.
    Er vloog namelijk een duif bijna tegen m'n hoofd aan, dus ik moest wegduiken. Wat een blunder, dat heb ik weer hé. MAAAAAR er waren wel leuke jongens. x']

    @Cressida, THANKS i did it. (cat)
    @Salem, naahw, gourmetten is toch leuk? :3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    SORRY IK LIET ME EEN BEETJE MEESLEPEN. Maar heb je wel wat leuks kunnen vinden? Want dan is het die duif heus wel waard. En sowieso, er waren leuke jongens, dus maakt dat het sowieso wel waardig?
    Ho, wait. Een duif die bijna tegen je hoofd aanvliegt? Da's best wel geniaal. x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*
    DO EEEEET. NAO.
    (banana)
    ook al ben je al geweest. maar dan bewaar je dit bericht maar voor als je hierna nog iets stoms moet doen & meer motivatie nodig hebt. ofzo o;

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 13:09 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hahahah. *LE CHEERLEADER*
    Veeeel succes.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Valcerian schreef:
    *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*
    DO EEEEET. NAO.
    (banana)
    ook al ben je al geweest. maar dan bewaar je dit bericht maar voor als je hierna nog iets stoms moet doen & meer motivatie nodig hebt. ofzo o;

    YES SIR! _O_

    @Maanling, nou ik moest voor suprises de stad in en heb oorbellen een ketting en een giftcard van de H&M gehaald, gelukkig zeiden ze allemaal het is vast een kado, anders stond ik misschien wel voor schut ofzo. x']

    En ik was bezig met een hele suprise, verneuk ik die hele doos en nu moet ik overnieuw.. nouja gelukkig heb ik een geniaal idee, een nieuw idee. M'n zus die zal zó blij zijn XD -gaat een roze minicooper maken-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”