• Na een tijdje niet zoveel meer gepost te hebben, heb je hier een cover van one direction ~same mistakes!
    Laat weten wat je er van vind!
    klik
    Wel:
    Geef tips, waarmee ik iets ben!
    Ik kan momenteel niet op zangles dus hier ben ik niets mee ik weet dat dit het beste is!

    Niet:
    Afkafferen, je kan het ook op een vriendelijke manier zeggen.

    Ik vind het wel goed klinken? alleen de hoge stukjes niet helemaal ;$
    Maar ik heb geen verstand ervan..

    en ik hoor je stem alleen aan de linker kant XD -kwam ik na een minuut pas achter.. Aangezien alleen rechter dopje in me oor heb XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ik vind het wel goed klinken? alleen de hoge stukjes niet helemaal ;$
    Maar ik heb geen verstand ervan..

    en ik hoor je stem alleen aan de linker kant XD -kwam ik na een minuut pas achter.. Aangezien alleen rechter dopje in me oor heb XD-

    haha ok ja ik heb wat problemen met de regeling van de audio van mijn pc xD
    Ik ben soms nog wat onzeker xD

    Ik vind 't nogal annoying dat je de originele stemmen erbij kan horen.
    Het klinkt naar mijn mening wel aardig, niet echt speciaal, maar dat komt omdat ik het nummer niet echt speciaal vind. Ik voel geen duidelijke feeling in het nummer of verrassende toonhoogtes oid, so yeah.. dit nummer kan in wezen haast iedereen zingen imo :]. Niet dat dat slecht is, een mens moet toch ergens mee beginnen te oefenen en Whitney Houston is niet voor iedereen weggelegd.
    Ik merk wel dat je her en der in het nummer zoekt naar wat eigens in je stem en das iets goeds. Mijn tip: werk dat verder uit, zing met meer overtuiging and yeah.. power :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    nice ^^
    wel jammer van de PC kwaliteit, maar dat heb ik ook altijd xD
    krijg binnekort mss een camera, zou me kunnen helpen XD

    C18 schreef:
    Ik vind 't nogal annoying dat je de originele stemmen erbij kan horen.
    Het klinkt naar mijn mening wel aardig, niet echt speciaal, maar dat komt omdat ik het nummer niet echt speciaal vind. Ik voel geen duidelijke feeling in het nummer of verrassende toonhoogtes oid, so yeah.. dit nummer kan in wezen haast iedereen zingen imo :]. Niet dat dat slecht is, een mens moet toch ergens mee beginnen te oefenen en Whitney Houston is niet voor iedereen weggelegd.
    Ik merk wel dat je her en der in het nummer zoekt naar wat eigens in je stem en das iets goeds. Mijn tip: werk dat verder uit, zing met meer overtuiging and yeah.. power :Y).


    en idd, meer power mag idd, emoties maken het liedje meestal stukken beter ^^

    Ik vind het nogal storend dat je de muziek van one direction zo hard hebt staan, hierdoor ben je zelf niet zo goed te horen en ben je juist het meest hoorbaar bij de hoge stukjes, waar 't juist net iets minder is. Ik zou nog iets proberen aan je bereik te werken en vooral aan je vertrouwen, als je zelfverzekerd zingt klinkt het gauw al een stuk beter. En misschien kan je ook eens een Nederlands liedje proberen, dan is 't articuleren vaak niet zo moeilijk :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind je Engelse uitspraak een beetje raar is,
    en je klinkt een beetje monotoon :/
    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van je stem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Ik vind je Engelse uitspraak een beetje raar is,
    en je klinkt een beetje monotoon :/
    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van je stem.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Libertad schreef:
    Ik vind het nogal storend dat je de muziek van one direction zo hard hebt staan, hierdoor ben je zelf niet zo goed te horen en ben je juist het meest hoorbaar bij de hoge stukjes, waar 't juist net iets minder is. Ik zou nog iets proberen aan je bereik te werken en vooral aan je vertrouwen, als je zelfverzekerd zingt klinkt het gauw al een stuk beter. En misschien kan je ook eens een Nederlands liedje proberen, dan is 't articuleren vaak niet zo moeilijk :3
    Ik heb hem zo zacht mogelijk proberen te zetten, maar ik heb veel last met de audio van mijn pc :s. Aan mijn bereik en vertrouwen met idd wel gewerkt worden :)

    ik vind het nogal irritant dat die andere stemmen ook te horen zijn.. daarom kan ik niet echt goed oordelen ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BigBanana schreef:
    ik vind het nogal irritant dat die andere stemmen ook te horen zijn.. daarom kan ik niet echt goed oordelen ;x

    Zodra ik een versie vind neem ik het ook eens gewoon zonder hen op!

    Patronum schreef:
    Ik vind je Engelse uitspraak een beetje raar is,
    en je klinkt een beetje monotoon :/
    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van je stem.

    Wat vind je raar aan mijn Engelse uitspraak?

    vezz schreef:
    (...)
    Wat vind je raar aan mijn Engelse uitspraak?


    Het klinkt plat en onnatuurlijk

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 17:00 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Het klinkt plat en onnatuurlijk

    Dat heb ik vaker xD ook bij nederlands xD

    vezz schreef:
    (...)
    Dat heb ik vaker xD ook bij nederlands xD


    Maar als je zingt klinkt het niet mooi (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.