• Bweh, ik heb morgen twee toetsen waar ik hard voor had moeten leren.

    In plaats daarvan kwamen er vandaag 3 dilemma's op me af, waarvan ik maar in 1 echt verbonden was.
    En na dilemma 1 ben ik gestopt met leren.
    Mijn hoofd is echt één grote brei nu.
    Ik zou het liefst nu voor mezelf kiezen, de knop indrukken van mijn laptop en lekker glee gaan kijken. Weg met de stress.
    Bah.

    Hoi, wie deelt dit probleem?


    Life is hard and then we die

    Ik gisteren.
    Ik heb nu lekker vrij. *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik.
    Ik wil alleen maar slapen en weg van al die stress, maar er wacht nog een PWS dat afgerond moet worden. Gelukkig is het bijna vakantie, nog even volhouden dus (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik, ik ben namelijk al twee maanden mijn Scheikunde boek kwijt en ik heb morgen een proefwerk
    Gelukkig scant nu iemand het voor mij in
    Maar ik heb ook helemaal niks aan Wiskunde gedaan omdat mijn pa jarig is en ik een nieuwe kast heb die in elkaar wordt gezet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hoi, ik deel dat probleem.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik heb morgen een natuurkundeproefwerk en ik snap er geen reet van. Versnellingen enzo kan ik best uit een grafiekje halen, en eenparige bewegingsdingessen ook, maar ik kan het niet uitleggen. BUH GEEN ZIN IN, en daarom ging ik dus Quizletten ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ikke, ik moet eigenlijk nog een paar opgaven Engels maken en nog stom blokfluit oefenen, maar doordat ik ziek ben lig ik nu al in bed. Eerst maar kijken of ik morgen naar school ga

    ik had het een hele week, maar het is vandaag gestopt (laatste examen)
    anyay nog veel s6 met je testen (flower)

    Ik werd vandaag helemaal leip op me werk. Normaal kan ik veel hebben maar vandaag werd het me even helemaal teveel. Het toppunt was een klant waar ik een woordewisseling mee kreeg en die me vervolgens halverwege onvriendelijk verklaarde. Werken zo vlak voor de feestdagen is allesbehalve leuk :/


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Priemgetal schreef:
    Ik heb morgen een natuurkundeproefwerk en ik snap er geen reet van. Versnellingen enzo kan ik best uit een grafiekje halen, en eenparige bewegingsdingessen ook, maar ik kan het niet uitleggen. BUH GEEN ZIN IN, en daarom ging ik dus Quizletten ^_^


    Jij. Snapt. Dat? O.o
    Ik snapte dat niet. Buh. Maar ik had/heb ook een leraar die alleen maar een grote brei braakt. Zo onduidelijk! (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Famine schreef:
    Hoi, ik deel dat probleem.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Priemgetal schreef:
    Ik heb morgen een natuurkundeproefwerk en ik snap er geen reet van. Versnellingen enzo kan ik best uit een grafiekje halen, en eenparige bewegingsdingessen ook, maar ik kan het niet uitleggen. BUH GEEN ZIN IN, en daarom ging ik dus Quizletten ^_^

    Eenparige rechtlijnige beweging. (': heb ik morgen examen van, haha


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Priemgetal schreef:
    Ik heb morgen een natuurkundeproefwerk en ik snap er geen reet van. Versnellingen enzo kan ik best uit een grafiekje halen, en eenparige bewegingsdingessen ook, maar ik kan het niet uitleggen. BUH GEEN ZIN IN, en daarom ging ik dus Quizletten ^_^

    Dat je het snapt is best al iets hoor (: Ik zelf snapte er niets van 8D

    OT: Ja, dat gevoel is herkenbaar! Maar nu zijn mijn examens gelukkig voorbij, dus ik moet er even niet meer aan denken. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mweh, ik kijk nu Glee terwijl ik eigenlijk keihard voor literature zou moeten blokken en ik heb eigenlijk ook nog ander huiswerk. Het vooruitzicht van vakantie is niet goed voor me.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bojangles schreef:
    (...)
    Eenparige rechtlijnige beweging. (': heb ik morgen examen van, haha

    Ik had het vandaag.
    Onderschat het niet. Serieus. SERIEUS. Ken je formules en werkwijzes.
    Weet je wat wij moesten doen? Berekenen met welke snelheid een rollercausterzitjezo naar boven moet gaan voor boven te graken (met alleen gegeven: 192m!) Echt, ik heb me er zot gekeken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    -Is morgen vrij-.
    (krul)
    Maar ga toch naar school heen om shit in orde te maken voor het eind van de periode, want ik voel 't aankomen dat het alweer gigantisch stressen wordt.
    Flash, I challenge you once again.


    No growth of the heart is ever a waste