• Vandaag had ik een theoretisch examen van mijn practicum van Organische Chemie. We waren nog maar bezig toen de prof het lokaal binnenkwam en tegen de assistent fluisterde dat we een nieuw examen moesten maken. Toen liep ie weg en vijf minuten later ging het evacuatiealarm af. Hij kwam terug het lokaal binnen om te zeggen dat het echt was. We mochten enkel onze jassen meenemen en moesten meteen het gebouw verlaten. We hebben dan een hele tijd in de kou gestaan en ik begon wat te stressen omdat ik nog een evaluatie van Programmeren had terwijl mijn rugzak nog binnen lag (met mijn portefuille, cursussen, eten en dergelijke in). Na een uur konden we dan gelukkig het gebouw terug binnen. Er was blijkbaar een gas-explosie in het gebouw geweest. Moesten we het gebouw nog niet binnenkunnen na dat uurtje ging ik normaal persoonlijke begeleiding gehad hebben naar mijn fiets enzo, wat best komisch klinkt. Gelukkig is iedereen in orde gebleven en staat het gebouw er nog.

    Zo, hopelijk was jullie dag ietsje minder dramatisch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gelukkig wel ja. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb mijn laatste examen afgelegd en...
    en toen...

    Dat was het eigenlijk :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wow
    Ik heb net ontdekt dat ik een 1,9 heb gehaald voor Wiskunde terwijl ik heel hard had geleerd en nu een 2,5 gemiddeld sta, en dat terwijl ik normaal goed ben in Wiskunde. dus nu ga ik echt dood


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Neh, ik ben ziek, ook behoorlijk dramatisch:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Leuk :|

    Ik had vandaag een repetie die ik in moest halen, werd er om 3 uur gezegt dat ik om kwart over 3 bij de tandarts moest zijn. Ik dus snel die repetitie afmaken en me haasten op de fiets om naar huis te gaan, snel eten en drinken en naar de tandarts gaan en mijn mond spoelen. Kom ik eindelijk aan moet ik blokjes op mijn tanden, omdat ze íetsjes anders staan. Leuk(cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik had mijn laatste examen vandaag, maar ik ben nu echt kapot van de vermoeidheid.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vandaag mijn voorlaatste examen afgelegd, en dat was het zo'n beetje.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."