• De mensen tegen woordig alleen nog maar series maken wanneer ze er alleen in voor komen.Ik bedoel,,hoe zielig is dat niet?En je moet niet gaan zeggen dat ik ongelijk heb want voor dat alles begon met rollen uit delen werden er series van mij voorbij de 100 x gemaakt en altijd wel paar pagina's reacties.En nu dat ze rollen zijn gaan verdelen worden ze mss nog maar 10 x gemaakt en krijg je nog maar 6 reacties ofso.Ik bedoel,ik vind dat echt wel kut.Er zijn zoveel goeii series,die prachtig geschreven zijn,het verhaal er achter gewoon fantastisch is.En om het goed te vinden,en het te maken moet je er tog niet in zitten,ofwel soms?-.-

    De mensen tegen woordig alleen nog maar series maken wanneer ze er alleen in voor komen.Ik bedoel,,hoe zielig is dat niet?En je moet niet gaan zeggen dat ik ongelijk heb want voor dat alles begon met rollen uit delen werden er series van mij voorbij de 100 x gemaakt en altijd wel paar pagina's reacties.En nu dat ze rollen zijn gaan verdelen worden ze mss nog maar 10 x gemaakt en krijg je nog maar 6 reacties ofso.Ik bedoel,ik vind dat echt wel kut.Er zijn zoveel goeii series,die prachtig geschreven zijn,het verhaal er achter gewoon fantastisch is.En om het goed te vinden,en het te maken moet je er tog niet in zitten,ofwel soms?-.-


    AMEN HEILIGE JOYCE HEEFT GESPROKEN


    We can only learn to love by loving.

    ik vidn het ook leuk om iemand anders te zijn in een serie. da brengt afwissleing. dus ik be het met je eens


    So Wrong, It's Right <3

    Ik doe mezelf ALTIJD als hoofdpersoon maar ik doe er ook altijd een ander is,een zus ofzo en dat is ook dan een soort van hoofdrol.

    vind ik ook ! ik doe ook nooit mee aan zo'n 'rollenveiling' omdat, ik daar echt geen behoefte aan heb , ik heb genoeg fantasie om me in te beelden dat ik dat ben in een geweldig geschreven verhaal.

    Youre right.


    And all the girls in the front row scream your name.

    vind ik ook ! ik doe ook nooit mee aan zo'n 'rollenveiling' omdat, ik daar echt geen behoefte aan heb , ik heb genoeg fantasie om me in te beelden dat ik dat ben in een geweldig geschreven verhaal.

    Youre right.


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    AMEN HEILIGE JOYCE HEEFT GESPROKEN

    Jha :Y)

    (...)
    Jha :Y)


    n_n
    weetje ik ben met deel 10 van mishandeld door tom bezig mr ik ben inspiloos en ik wil dese juist extra lang make


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    n_n
    weetje ik ben met deel 10 van mishandeld door tom bezig mr ik ben inspiloos en ik wil dese juist extra lang make

    EN DA WIST IK NU PAS? Ö
    ik meteen make lieverd.(H)