• -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Kijk er is een verschil tussen mij en Alwin. Ik spam die plaatjes niet, niet gedaan zal ik ook nooit doen. Ik maak een apart topic zodat anderen er geen last van hebben. Dan is het toch logisch dat ik niet op mijn kop krijg?
    En dit topic is bedoeld om alle pony fans te mind fucken :W



    Het enige waar jij mee fuckt is d rechtvaardigheid van quizlet. wat er niet is, dus er valt weinig te fucken :Y)

    Verder wil ik je erop wijzen dat er al een apart pony topic is, zodat anderen er geen last van krijgen, aangezien iedereen begint te krijsen als een speenvarken als er ergens anders ponies gepost worden. Ponies daarbuiten posten word met een zeer lieve stem afgeraden. er is nooit melding gemaakt van wie wel en wie niet mag.

    Dus, mocht je pony plaatjes willen posten, doe dat in het daarvoor bestemde topic. Gelieve wel je hentai uit het topic te houden, gezien het feit dat we ook een 11-12 jarige daar hebben (weet ff niet precies)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwin, you're a plus to Q.
    When you're not posting scary links in my GB


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Briljante opmerking Alwin. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    On-topic blijven bij een off-topic topic? c':
    This will be fun


    ~Sterven Is Om Te Leven Uit Dromen~