• "Hey, maar wacht... Jij wilde je haren toch niet meer verven em ze de ellende besparen?'
    'Wilde, ja. Nu ga ik ze weer compleet verpesten :'D'


    Oké, ik zoek een mooie felle kleur om in een groot gedeelte van mijn haar te pleuren en het moet mooi staan bij een bruintint. Momenteel heb ik een cheque achtige bruintint, maar opnieuw verven is geen probleem.
    Gezichtsvorm, etc. Kortom mijn meest recente (duidelijke) foto.

    Dus noem een leuke, felle kleur die ik in mijn haar kan smeren en vermeld daarbij welke bruintint er bij staat, of in ieder geval licht-/donkerbruin. :"D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 19:55 ]


    Let it come and let it be

    Fel paars :3
    Met donkerbruin... denk ik.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 19:55 ]

    PewDiePie schreef:
    Fel paars :3

    En welke bruintint? :W Al beantwoord
    Zou je een foto ofzo van eht paars kunnen geven want je hebt te veel soorten paars :W

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    Ik denk dat heel donkerrood wel mooi kan zijn


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Geel met donkerbruin? Nee, of toch niet. Ehm.. Ik zou het eigenlijk niet weten.

    RI0T schreef:
    Ik denk dat heel donkerrood wel mooi kan zijn

    Donkerrood is niet echt fel genoeg en daar ben ik al op uitgekeken wegens mijn ex- rode pluk :'D


    Let it come and let it be


    En dit is ook mooi;


    Ik denk dat het wel leuk wordt als je paars doet. :Y)

    Nahh, waarom zo saai bruin? Doe eens een keertje écht gek. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Nahh, waarom zo saai bruin? Doe eens een keertje écht gek. :3




    Stiekem is het nog best mooi. Al zou ik zoiets echt nooit doen XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    @PewDiePie, Ik ben zojuist verliefd geworden :9~
    @Nightlock, Nah, dan moet ik mijn wenkbrouwen ook gaan bleken en shit en dat moet je veel te veel bijhuiden, te veel onderhoud en dat veranderd mijzelf teveel :Y)


    Let it come and let it be

    PewDiePie schreef:


    En dit is ook mooi;


    Ik denk dat het wel leuk wordt als je paars doet. :Y)


    Where words fail, music speaks

    Hahah, dat zou ik ook nooit doen, daarvoor ben ik veel te zuinig op mijn haar. Een meisje op mijn school had wel zoiets vorig jaar -ze is nu van school-. Niemand is haar ooit vergeten. :3
    Maar dat van boven mij is best vet. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Hahah, dat zou ik ook nooit doen, daarvoor ben ik veel te zuinig op mijn haar. Een meisje op mijn school had wel zoiets vorig jaar -ze is nu van school-. Niemand is haar ooit vergeten. :3
    Maar dat van boven mij is best vet. (:

    Haha, nah, dan gaat je haar sowieso kapot als je al bruin/rood haar hebt van nature. Dan moet ik het eerst tig keer bleken totdat het goed blond is, daarna die kleuren er nog in en die wekelijks bijhouden (ieder stippeltje uitgroei is zó lelijk) en na een maand valt al mijn haar nòg meer uit :'D

    Ik wil het by the wat, grotendeels in mijn pony, de kleur :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Haha, nah, dan gaat je haar sowieso kapot als je al bruin/rood haar hebt van nature. Dan moet ik het eerst tig keer bleken totdat het goed blond is, daarna die kleuren er nog in en die wekelijks bijhouden (ieder stippeltje uitgroei is zó lelijk) en na een maand valt al mijn haar nòg meer uit :'D

    Ik wil het by the wat, grotendeels in mijn pony, de kleur :'D


    Hmmmn, ja. Ik heb totaal geen verstand van haar, maar dat klinkt wel logisch. :3 Ik zou voor dat paarse gaan, me likes that very very muchie. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Hmmmn, ja. Ik heb totaal geen verstand van haar, maar dat klinkt wel logisch. :3 Ik zou voor dat paarse gaan, me likes that very very muchie. (:

    Haha, met een goede verzorging blijft al het haar levend, maar er gewoon zuinig op zijn, niet te veel verven e.d. is inderdaad beter dan al die overbodige informatie :'D
    Ik vind het ook erg mooi, waarschijnlijk gaat er paars is met een hele donkere bruintint of gewoon zwart :3


    Let it come and let it be

    Azuurblauw met donkerbruin is awesome :9~


    Frankly my dear, I don't give a damn.