• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.

personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)

De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

- zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

[ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

ik kom af en toe eens kijken om dan iets te posten, maar aangezien er niks staat kan ik zelf niks posten
    miss straks
    als ik nog kom ;)
    (doeg)

Dana
    Ik deed mijn haar en make-up. Toen ik omgekleed was liep ik naar de kamer van Jitse toe op hoop dat hij al klaar was. Ik had het koud en sloeg daarom mijn base-ball vest dicht.

"Ignite, my love. Ignite."

Katherine Bright
    'Op naar natuurwetenschappen dan maar. Waar hebben we les?' vroeg ik terwijl ik mijn arm om hem heen sloeg.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Jitse Bright
    Ik kwam de badkamer uit en liet me op mijn bed ploffen. Alex en Zoey waren er niet meer. Ik keek even de kamer rond. Het was een puinhoop, toen viel mijn oog op het briefje dat Alex had geschreven. Ik nam het in mijn handen en las het nog eens na. Die arme jongen.

Alex Thompson
    "Deze kant op." we liepen naar natuurwetenschappen en bleven voor de deur staan.
    "Oeps."

Katherine Bright
    'Wat oeps?' vroeg ik.

vreet lang eh femke xD

Dana
    Ik wachtte een paar minuten maar toen niemand binnen riep haalde ik mijn schouders op en besloot naar mijn les te gaan. Ik sprak Jitse zo wel.
    Ik liep door de gangen en opeens werd ik een deur ingesleurd. Het was donker voor mijn ogen en ik voelde hoe mijn armen vast gebonden werden. Het licht ging aan en ik zag Victor. Hij grijnsde naar me.
    'Hallo Dana,' zei hij. 'Ik kom voor mijn wraak.'

alex thompson
    "Ontbijt?" ik haalde mijn wenkbrauwen op. Thuis at ik nooit ontbijt. Mij moeder zeurde er wel altijd over, maar ik had het gewoon niet nodig.

Jitse Bright
    Ik hoorde iets op de gang en ging kijken. Ik zag niets. Ik liep naar de deur van Dana en klopte, maar ze antwoordde niet. Ik klopte nog eens.
    "Dana?" riep ik.

Katherine Bright
    'Ohja, dat is een goed idee.' zei ik en grinnikte even. Langzaam liepen we naar de kantine.

Dana
    Ik keek bang naar Victor en begon te gillen.
    'Gil maar, deze duren zijn zo dik dat niemand je kan horen.' Victor grijnsde. Ik voelde hoe de touwen in mijn armen sneed en hoe dicht ik tegen de paal werd gedrukt. Victor keek me grijnzend aan en drukte zijn lippen op de mijne. Ik wilde hem weg duwen, hem slaan maar ik zat vast. Toen hij ophield glimlachte hij.
    'Leuk he?' vroeg hij grijnzend. Ik keek hem vol walging aan.
    'Dit is aanranding,' siste ik.
    'Als dit al aanranding vind, dan wordt je pas echt bang wanneer je weet wat ik wel niet allemaal met je van plan ben.' Zijn woorden jaagde me angst aan.

Jitse Bright
    Ik rammelde aan de deur, maar toen ze niet open ging besefte ik dat ze al weg moest zijn. Misschien was ze al beneden. Ik holde snel de trappen af en keek bezorgd de hele kantine door.

Alex Thompson
    We kwamen de kantine binnen en ik zag Jitse staat. Hij speurde de hele kantine af met zijn ogen.
    "Wat is er?" vroeg ik.
    "Hebben jullie Dana gezien?" was zijn enige antwoord.

Oke, heb eigenlijk geen flauw idee waar iedereen is, maar ik ga wel gewoon een random post neerflikkeren :']. Als ik fouten maak, feel free to correct me :].
    Edit: kantine dus :Y).

Yelena - Spion.

Na een ellenlange treinreis en een taxirit kom ik aan bij het kamp, voor zover er van een kamp gesproken kan worden. De bomen lijken te wijken voor het internaat in het open terrein. Het is rustig. Ik stap uit en geef de taxichauffeur zijn geld. Beladen met een enorme tas en een pas nader ik de poort.
    Zoals verwacht word ik tegengehouden door een wachter, die een identiteitsbewijs verwacht. Ik laat de pas zien en één van mijn zestien paspoorten. Dit is de echte.
    'Yelena Zaitseva. Spetsnaz lees ik hier.' Ik knik als bevestiging. 'Welke groep?' vraagt hij. Ik glimlach even. 'V.' Hij laat de poort openen en glimlacht op zijn beurt.
    'Succes.' Tot mijn verbazing doe ik de deur moeiteloos open. In de hal hoor ik enkele stemmen, maar het is moeilijk te plaatsen van welke richting ze komen. Ik kijk even verloren in het rond, niet wetende waarheen te gaan of wie te vinden om me een kamer te wijzen.
    'Hallo?' probeer ik. Geen gehoor. 'Hallo?' zeg ik, nu wat harder. Mijn stem galmt door het gebouw heen. Goh Yelena, dit is nog wel wat anders dan het kamp in Novgorod.

[ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:30 ]

No growth of the heart is ever a waste

Katherine Bright
    'De laatste keer dat ik haar zag was toen ik uit de badkamer kwam, sorry.' zei ik en sloeg een arm om hem heen.

Jitse Bright
    "Ik zoek wel nog even." snel liep ik weg. Ik zocht een rustig plekje.

Alex Thompson
    "Hallo?" hoorde ik uit de verte.
    "Hoor je dat?" vroeg ik aan Katherine. Het kwam nog eens, luider deze keer.
    "Ik denk dat het uit de hal komt." mompelde ik

Dana
    Ik voelde tranen achter mijn ogen prikken maar ik mocht van mezelf niet huilen. Dat wilde Victor juist.
    'Nu kan je je vriendje niks meer doen.' Hij lachtte heel hard. Ik was bang dat hij gelijk had. Jitse wist niet waar ik was. Ik wist op een of andere rare manier mijn telefoon uit mijn zak te laten vallen en trapte hem onder de deur. Ik hoopte dat Jitse hem zou vinden en begrijpen dat er iets niet goed was en dat ik in de buurt was.