• Oké, laat ik eerst zeggen: dit is een suggestie, het hoeft echt niet zo te worden, maar het lijkt me handig.
    Goed, de Hongerspelen. De Hongerspelentrilogie bestaat uit drie boeken. Het wordt ook nog verfilmd. Nu dacht ik: steeds meer mensen kennen het, dus waarom wel subtopics voor Harry Potter en Twilight, maar niet voor de Hongerspelen?
    Ik bedoel, best een aantal mensen hier zullen het wel gelezen hebben, en als de 1e film uitkomt, zal de rage vast meer opbloeien :Y)
    Wat denken jullie? Goed idee? Of eerst even nog wachten tot meer mensen het kennen?

    ~xx~


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Taize schreef:
    Nah, pas als de rage nog een stuk erger wordt, wat ongetwijfeld nog wel komt, maar tot die tijd is het een beetje zinloos.


    Datte ;D

    Trouwens ik zie helemaal niet veel topics daarvan o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het best wel welkom. ^-^
    Ook voor een deel omdat de Hunger Games als boeken zijn begonnen en als er een topic over komt, staan ze verspreid over film en boeken en dat is verwarrend. Dat zou dan mijn reden zijn om een subforum erover te maken.


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ik vind het best wel welkom. ^-^
    Ook voor een deel omdat de Hunger Games als boeken zijn begonnen en als er een topic over komt, staan ze verspreid over film en boeken en dat is verwarrend. Dat zou dan mijn reden zijn om een subforum erover te maken.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    SING schreef:
    Voor *O*
    Kan ik dat topic blokkeren.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ja een goed idee, ik zou wel met mensen willen praten over de Hongerspelen :)

    Taize schreef:
    Nah, pas als de rage nog een stuk erger wordt, wat ongetwijfeld nog wel komt, maar tot die tijd is het een beetje zinloos.