• Ik heb haast altijd ´rouwrandjes´ onder mijn nagels en alle meisjes uit mijn klas met redelijke lange nagels niet! En mijn moeder ook niet terwijl die soms in de tuin werkt maar ze heeft gewoon weg nooit ´rouwrandjes´ onder haar nagels

    Dat is toch oneerlijk of niet?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 13:13 ]


    Physics is awesome

    xlufjoetoexx schreef:
    Voor degenen die niet weten wat dat is: Rouwrandjes zijn eigenlijk gewoon dat donkere vuil op het einde van de nagel.

    Ik vind dat het lijkt alsof je aandacht zoekt, als je voor zoiets idioots al een topic aanmaakt... Een vijltje nemen en er even mee onder je nagel gaan is toch niet zo'n grote moeite, of wel?
    Iedereen mag topics maken over wat zij willen als dit binnen de regels van quizlet valt.

    Ik gebruik op school altijd m'n geodriehoek XD

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 dec 2011 - 15:24 ]


    Life is hard and then we die

    I couldn't care less. Ga er langs met een vijltje? Problem solved!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xlufjoetoexx schreef:
    Voor degenen die niet weten wat dat is: Rouwrandjes zijn eigenlijk gewoon dat donkere vuil op het einde van de nagel.

    Ik vind dat het lijkt alsof je aandacht zoekt, als je voor zoiets idioots al een topic aanmaakt... Een vijltje nemen en er even mee onder je nagel gaan is toch niet zo'n grote moeite, of wel?


    Als je vind dat ze aandacht zoekt, waarom geef je het haar dan? -,-
    Btw: Ik heb dat ook heel vaak, en het is inderdaad heel vervelend. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    haal het weg met iets>_> :P


    You can't not look cool with a crossbow.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Iedereen mag topics maken over wat zij willen als dit binnen de regels van quizlet valt.

    Ik gebruik op school altijd m'n geodriehoek XD


    Heb ik ook wel eens gedaan maar die mensen uit mijn klas letten zo erg op me. Zodra iemand iets doet en een iemand merkt dan kijkt de hele klas naar me. En vaak als ik het weg haal zit er een uur later het er weer


    Physics is awesome

    Wat dacht je van schoonmaken? Als je lange nagels hebt, kan je gewoon met een andere lange nagel het bvuil eronder vandaag halen als je ergens bent ofzo, doe ik ook altijd, waardoor het altijd schoon eruit ziet.


    Your make-up is terrible

    Nagelvijl of tandenstoker.


    Owl you need is love.

    Dat heb ik ook wel eens en met een vijltje kom ik al heel ver, dus ja. (:

    Eyes schreef:
    (...)

    Heb ik ook wel eens gedaan maar die mensen uit mijn klas letten zo erg op me. Zodra iemand iets doet en een iemand merkt dan kijkt de hele klas naar me. En vaak als ik het weg haal zit er een uur later het er weer
    Hahaha, mijn klasgenoten vinden mij gelukkig niet zo boeiend :P


    Life is hard and then we die

    zoals iedereen al zegt
    gewoon een vijltje er langs elke ochtend


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Nagellak(krul)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    ik heb ze bijna nooit, en als ik ze heb gaat het onder de douche op de een of andere manier weg.. ik weet niet hoe, maar als het niet weggaat, dan doe ik het zelf met een vijl ofzo...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Of, knip ze gewoon kort. Heb ik ook. Staat netjes, verzorgd en er komen geen rouwranden onder. Problem solved! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Wat dacht je van schoonmaken? Als je lange nagels hebt, kan je gewoon met een andere lange nagel het bvuil eronder vandaag halen als je ergens bent ofzo, doe ik ook altijd, waardoor het altijd schoon eruit ziet.

    Exactly ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik maak ze elke ochtend schoon, daarom ben ik één van die meisjes die dat nooit heeft - denken anderen dus.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the