• Dag Schattén,
    Dit is dus mijn nieuwe Serie.
    Ik werk Niet met verrassingen!

    Het Verhaal
    Het verhaal begint op het moment dat Andreas (Bf Tom en Bill) het uitmaakt met zijn vriendin.Hij zegt dat ze alleen met hem was omdat ze zo indruk op Tom Kaulitz wou maken.Het meisje is diep gekwetst en helemaal in de war wanneer ze uit het appartement van Andreas en haar wordt gegooid.Het blijkt dat Tom heeft gezegt dat er een meisje naar hem had gebeld met Andreas zijn nummer,omdat alleen zij wist wat zijn pincode was verdenkt Andreas haar natuurlijk.Het meisje probeert met Andreas te praten maar wanneer de jongens terug van tour komen wordt dat alsmaar moeilijker.

    Er gaat nog iets speciaals gebeuren maar ik vertel alleen het begin (=

    -Hoofdrol
    *TomAdoratie*
    -Bf Hoofdrol
    *LOLLIPOPx*
    -Andere Bf Andreas
    *LilPrincess*
    -Vriendin Gustav
    *PrincesScene*
    -Toekomstige vriendin Bill(Andere Bf Hoofdrol)
    *xLovesBill*
    -Vriendin Georg
    *TOMSDICK*
    -ONS Tom
    *JOYCESTAR*
    -Bf ONS Tom
    *CandyQueenx3*

    rol;
    leeftijd;
    tekst (min.5 regels);
    plaatje;

    Aja en dan moeten jullie voor mij Nog iets doen (:
    Ik mag binnenkort mijn Naam weer veranderen en kan niet kiezen tussen:
    -HONEYPOPSx3
    -SHAKEITx
    -ADORATIONx
    -PURELOVEx3
    -CHOCOPOPSx3


    <3 TomAdoratie


    The soul needs autumn.

    1 ste naam


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    toekomstige vriendin Bill


    Naam: Ellen
    Leeftijd: 17
    Text:
    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33
    Foto: http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg

    Naam: CHOCOPOPSx3

    want die naam is überhippig =D

    Vriendin Gustav info komt zo

    ons tom.info komt.
    leeftijd;
    16
    tekst;
    Heej lieverds.Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.Muziek is mijn grote passie en ben er al vanaf mijn 6e mee bezig.Mijn vrienden zijn het belangrijkste en staan helemaal boven aan mijn lijst.Zonder hun kan ik echt niet leven.Een vriendje heb ik niet,ik ben meer te vinden voor de one night stands.Ik ben fan van tokio hotel ja,en tom is voor mij de geilste gast die op de hele aardbol rond loopt,dus..meer moet ik niet meer zeggen zeker? x) Voor de rest kunnen partys en shoppen niet in mijn leven ontbreken.Het is een enorm harde verslaving.En ze kunnen mij er niet meer vanaf helpen.Voor de rest?weet ik niet veel meer dus ik ga maar.bye!<3
    plaatje;
    http://a799.ac-images.myspacecdn.com/images01/34/l_318e91478b09d1c900c168d868df8306.png

    rol; Vriendin Gustav

    leeftijd; 17

    tekst (min.5 regels); Haaix lievords, mijn naam is dit Silke. Ik ben 16 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Ik heb bij mij thuis een hele collectie schoenen staan van All-star. Ik heb er zeker 50 paar. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE LIEVORDS!!!

    plaatje; http://fc08.deviantart.com/fs26/f/2008/040/6/1/scene_hair_by_kara_bou.jpg

    CHOCOPOPSx3

    Hoofdrol, Bf hoofdrol of toekomstige vriendin Bill.

    rol; Above ^^

    leeftijd; 17

    tekst (min.5 regels);

    Haaii kienders^^

    Héé! Chickens, het is hier te doen hoaa! Jah eindelijk heb ik jullie aandacht >,<.
    Nou, ik ga mezelf ff voorstellen dus wil ik dat je je bek houd. Nou, listen to me bitch. Mijn naam is Annelies en ik leef nu al 17 jaartjes op deze planeet. In mijn vrije tijd ga ik veel met vrienden weg. Nou, ik ga met hun shoppen, naar de bioscoop, naar feestjes en nog van die leuke dingen. Jaah, ik zei tegen jullie chickens en nee je zegt niet dat ik dat niet mag want ik mag alles. So, deal with it biaatch ^^ Nou, ik moet gaan want ik moet m'n sportzak voor te gaan hiphoppen&streetdance nog gaan maken.

    SeeYahKienders<3


    plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    info staat er ;] en de eerste of de laatste bij u name zijn het leukst x)

    Oowjah en SHAKEITx vind ik wel cool ^^

    JEEEEJ

    DANKJOU ^^ =D=D

    rol; uhm.. een BF maakt niet uit welke ^^

    leeftijd; 16 jaartjes.

    tekst (min.5 regels);
    hii^^ ik ben dus Demi en 16 jaar. ik woon gewoon bij mijn ouders en oh zo leuke broer XP maarja. ik hou van dansen, zingen, keyboard spelen, BOYS, TH, Me vriendin<3, Lolly's en verhaaltjes van quizlet mensjes^^ ik ben [vaak] Happy! en haat het dat ik soms zo verlegen kan zijn :[


    plaatje;
    http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/scenekidx_xx/scene%20hair/000808scen.jpg?o=1146


    Choke on the words that were your last goodbye.

    rol; Hoofdrol of ONS Tom

    leeftijd; 17?

    tekst (min.5 regels);


    Héééy Sémxy x],

    Ik ben Michelle, een meisje met 2 gezichten x] Want de ene keer ben ik braaf, verlegen etc. En dan andere keer ben ik Bitchy, koppig, eigenwijs etc. Heel verschillend zoals je wel kunt zien. Ik heb zoals vele meisjes een obsessie aan shoppen... Maar nee ik ben geen huppelkutje of hoe jullie dat ook noemen... Ik ben een gewoon meisje, geen scene, emo, gothic en wat er nog meer zou kunnen bestaan x']. Ik ga wel met de mode mee, zoals skinny's, alstars, converse tassen etc. Ik heb een hekel aan spruitjes, brocoli, en chocolade.. Ik vind dat gewoon zó vies! Ik hou van mijn alstars, mijn Ipod en mijn mobiel [a]. En verder heb ik niks te melden...

    Byee.<3


    plaatje; http://byfiles.storage.live.com/y1pAz9E_RHnUrmeexTQs_7HHRyLWHF4c1KTCX83qk9cjcPDJX6Xg2MS4TJ8vtW7KbQS75LU8Gl6Teo

    En CHOCOPOPSx3 is het leukst... Maar toch als ik jou was zou ik gewoon TomAdoratie houden, want dat vind ik een ontzettende leuke naam x']

    dankje voor de rol (flower)

    Thanx voor de leuke rol!!!!

    SHAKEITx vind ik de leukste ^^


    Choke on the words that were your last goodbye.