• Misschien een stomme vraag, maar als jullie uitgaan of naar een feestje moeten, hoe doen jullie dan je make-up? Doen jullie dan iets anders dan normaal of juist net niet?

    Ik zoek ook een beetje ideeën want ik heb vrijdag een feestje en wil graag iets anders doen dan oogpotlood en mascara.

    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)

    And how do you do that? (:

    Eh, ik heb gelliner -goedkoop en superhandig- en daarbij is zo'n borsteltje. Dan doe je dus wat product op dat borstelje en maak je twee vleugeltjes aan je oog zeg maar. Ok ik kan het voor geen zak uitleggen, maar ook Youtube staan er goeie tutorials ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Deze bijvoorbeeld


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eyeliner en mascara, foundation en lipstift


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Eh, ik heb gelliner -goedkoop en superhandig- en daarbij is zo'n borsteltje. Dan doe je dus wat product op dat borstelje en maak je twee vleugeltjes aan je oog zeg maar. Ok ik kan het voor geen zak uitleggen, maar ook Youtube staan er goeie tutorials ;D


    Awesome, dat ga ik even kijken. Klinkt namelijk heel mooi. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sweetiepie schreef:
    Ohnee, niet echt. Ik doe alleen oogpotlood -> oogschaduw -> eyeliner & dan mascara. Verder niet.

    foundation, eyeliner & mascara, that's it.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Devines schreef:
    Hetzelfde als normaal.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    beetje oogschaduw in een basis kleurtje
    bij mascara en oogpotlood


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Ik gebruik meestal mascara op mijn bovenste wimpers en een onwijs licht + klein streepje eyeliner boven m'n ogen. Vind het fijner om natural te houden zodat mensen zich niet de pleuris schrikken als ik me een keer verslaap en geen make up op doe D: En soms in het weekend wat meer.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    goud/bruin/bronze of zilver/witte oogschaduw & dan wel subtiel aangebracht dus niet zoals een travestiet. haha. Of een smokey eye met donkerblauw of grijs omdat ik zwart (bij blond) vaak TE vind, maar bij sommige mensen staat dat wel mooi. En dan zoals normaal, eyeliner (eventueel ge-winked), mascara en een lipgloss.

    eventueel wat tutorials;
    Naturel, met winked eyeliner.
    Nog één
    Of zoiets

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 14:30 ]

    Oogschaduw, mascara, oogpotlood, eyeliner (: En dan laat ik mijn oogschaduw vaak van bijvoorbeeld donkerbruin naar lichtbruin overlopen of van donkergrijs naar lichtgrijs (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Het is leuk om dan eens voor de verandering eyeliner op te doen of oogschaduw.


    Your make-up is terrible

    oogpotlood + mascara

    en dan of geel met grijs, of grijs met zwart.
    - binnenkant zeg maar geel en dan buitenkant grijs en dat het dan zo overloop.
    en met grijs en zwart, grijs dat overloopt naar zwart (:


    en anders gewoon grijs/donkergrijs maar dat het aan de bovenkant lichter loop. niet echt smokey eye.. want dat is donkerder..

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat ik morgen ook die cateye ga doen. Vind dat 't best kan passen bij m'n Aziatische halve spleetogen -gayhand- en aangezien ik morgen toch uitga..


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor t kerstgala doe ik gouden smokey eyes


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page