• Ik heb toestemmig!

    Heey,
    Ik heb dus eindelijk toestemming voor mijn nail art wedstrijd!

    ~ Ik zoek geen juryleden meer.
    ~ Ik wil niet meer dan 25 leden.
    ~ Een ronde duurt ong. een week.
    ~ Er zijn 5 rondes.
    ~ Als je te laat inlevert ben je gelijk gediskwalificeerd, anders houdt het alleen maar op. Uitstel tot 3 dagen met geldige reden.


    Deelnemers:
    -Contostavlos ~ 1 2 3 4l 4r
    5: 'hier is ie dan, mijn laatste opdracht!
    het woord dat ik heb gekozen is lente, en bij lente denk ik aan bloemetjes'
    1
    2

    -Scandal ~ 1 22 3 4l (rebus) 4r (tip rebus) 4 oplossing rebus
    5: 'De bruine kleur staat voor het kalme en professionele in me. Het flashy groene staat voor activiteit. Ik ben een zeer actief en opgewekt persoon. De roze dotjes staan ervoor dat ik perfectionistisch ben en graag details heb. =)'
    1
    2
    3
    INSCHRIJVING GESLOTEN

    Afgevallen:
    -Midna (niet ingeleverd)
    -Rhea (niet ingeleverd)
    -imlove (niet ingeleverd)
    -DarkReunion (niet ingeleverd)
    -Failhare (niet ingeleverd)
    -Dilemma (niet ingeleverd)
    -Zynatic (niet ingeleverd)
    -xxShyxx (niet ingeleverd)
    -Carol ~ 1 (plagiaat)
    -Janatastic ~ 1 (plagiaat)
    -BoogieBoys ~ 1 (niet ingeleverd)
    -ALTERMOON ~ 1 2 (niet ingeleverd)
    -Alucard ~ 1 2 3 (niet ingeleverd)


    Opdrachten:

    Opdracht 1
    De eerste opdracht is nog best simpel.
    Maak met 3 of meer kleuren een patroon(tje), je mag op elke nagel hetzelfde doen of iets anders, de keuze is aan jou. Je hoeft hierbij maar 1 hand te doen.
    DEADLINE 5 JAN.


    Opdracht 2
    In deze opdracht maak je iets op je nagels wat bij het volgende thema past: "Candy" !! Je mag zelf weten hoeveel kleuren je gebruikt, en je hoeft weer maar 1 hand te doen ;3. Succes.
    DEADLINE 16 JAN.


    Opdracht 3
    Voor deze opdracht is het thema: Dieren =). Je hoeft nog steeds 1 hand te doen, bij de volgende opdracht zal dit veranderen naar beide handen wat het dus iets moeilijker maakt. Aan het eind van deze ronde zal er iemand afvallen. Veel succes =)
    DEADLINE 24 JAN.


    Opdracht 4
    Er is in de vorige opdracht niemand afgevallen, omdat iemand niet ingeleverd had. In deze opdracht doe je allebei je handen en maak je dus ook van allebei een foto. Het onderwerp is muziek. Dit is de een na laatste opdracht =). Succes!!
    DEADLINE 3 FEB.


    Opdracht 5
    De laatste opdracht!! =). Kies een woord wat bij jou past, be creative! Bij dat woord bedenk je een ontwerp =). Lever 2 foto's in, je rechter en linker hand en vermeld het woord wat je hebt gekozen ;3. Hierna wordt natuurlijk de winnares bekend. Ik ga een poll openen waar iedereen kan stemmen, dat geldt dan voor 30% van de uitkomst. Mijn vriendin bepaalt ook 30% en ik 40% =). Veel succes met de laatste opdracht!! ;3.
    DEADLINE 12 FEB.


    Xo'

    Sorry ik was een tijdje niet online, mn pc was gecrached.

    De inschrijving is NU gesloten, en de eerste opdracht gaat in!
    Je opdracht moet uiterlijk 5 januari ingeleverd zijn. Waarschijnlijk staan opdracht 2 en de uitslag van opdracht 1 wat later online, omdat ik vrijdag een weekje op vakantie ga ;3
    Suc6!

    Xo'


    EDIT: Het is niet erg als je kleine/korte nagels hebt!

    NOG EEN EDIT: Inleveren via PB, in topic wordt niet meegeteld!

    Het is zo ver! Je kan hier stemmen wie jij de winnaar vindt =). Je kan stemmen tot vrijdag, dan wordt de uitslag bekend ;3.


    And the winner is...
    Scandal!
    Gefeliciteerd =)
    Echt heel erg bedankt dat jullie mee deden, en bedankt als je gestemd hebt. Iedereen heeft het heel goed gedaan en ik ben blij dat jullie 2 tot het einde door zijn gegaan ^^. Nogmaals bedankt voor het meedoen!
    Xoxo

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:04 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ok ;D dat lijkt me wel eens leuk om te proberen ;D
    Nou kijken of me nagels & foto's meewerken, want mijn nagels zijn best klein nja, eerder smal ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ok ;D dat lijkt me wel eens leuk om te proberen ;D
    Nou kijken of me nagels & foto's meewerken, want mijn nagels zijn best klein nja, eerder smal ;$

    Je staat erbij ;3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Oh, als ik meer kleuren nagellak zou hebben zou ik dit wel leuk vinden, maar ik kan al nauwelijks voldoen aan de eerste opdracht :') sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wil wel meedoen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rhea schreef:
    Ik wil wel meedoen!

    You're in ;D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik wil wel meedoen, ik maak wel tijd want dit is echt leuk


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik wil graag meedoen! Klinkt leuk!
    Maar is het een probleem dat ik nagelbijt en mijn nagels niet zo lang zijn..?
    Want in dat geval zou het misschien niet zo slim zijn om mee te doen..?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    Ik wil graag meedoen! Klinkt leuk!
    Maar is het een probleem dat ik nagelbijt en mijn nagels niet zo lang zijn..?
    Want in dat geval zou het misschien niet zo slim zijn om mee te doen..?


    Vast wel toch?
    Anders kan ik me nou al weer uitschrijven want ik heb laatst me nagels beetje gedwongen kort moeten maken XD
    Zolang jij de opdracht kan doen is het toch goed? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I'm in! :'3


    Only those who listen can hear

    Midna schreef:
    (...)

    Vast wel toch?
    Anders kan ik me nou al weer uitschrijven want ik heb laatst me nagels beetje gedwongen kort moeten maken XD
    Zolang jij de opdracht kan doen is het toch goed? ;D

    Oke, dan gaan we daarvan uit! Dan doe ik graag mee!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ikkeeeeee


    Where words fail, music speaks

    Ik hoop maar dat deze wedstrijd niet zomaar stopt want ik heb net hiervoor topcoats and shit gehaald.


    Where words fail, music speaks

    Hm, ik twijfelde, maar ik doe toch mee ;D een van mijn nagels is gisteren wel gebroken, maar de rest is nog lang.


    Destroy what destroys you.

    Ik doe mee ;3


    i put the fun in funeral

    Hmmm. Jammer dat ik geen tijd heb om mee te doen. Ben dol op nail art maken.
    Neem stiekem een abo


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca