• Het leek me wel leuk om een knop te hebben of zo iets. En dan kunnen users zich aanmelden om eerlijk hun mening te geven over het idee van een andere user, die dat dan kan inzenden. Maar dan zou je niet gemeen mogen zijn, het toch gepast houden. Maar het leek me wel een leuk idee.

    Snap der geen reet van, kan aan mij liggen..

    Huh? :') Wattes?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hooligan schreef:
    Snap der geen reet van, kan aan mij liggen..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Devines schreef:
    Huh? :') Wattes?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik snap het, maar dat kun je toch ook gewoon in een topic vragen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Devines schreef:
    Huh? :') Wattes?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVEELENA schreef:
    Ik snap het, maar dat kun je toch ook gewoon in een topic vragen?

    Leg het dan eens uit want ik snap het niet zo echt :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wacht, ik geloof dat ik het snap. Dus als ik een verhaal zou willen openen en ik wil vragen of het een goed idee is open ik zo'n knop of zo? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.


    quidquid excusatio prandium pro

    & nu in het Nederlands, please. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Alsof het helemaal in het Chinees staat, asjeblieft zeg.
    Het enige wat ik niet begrijp is welk idee. Idee voor een story, quiz, topic ...


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Daar hebben we toch het forum voor? Naar mijn weten leggen mensen hier hun ideeen aan anderen voor, die daar dan commentaar op geven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jerusalem schreef:
    Alsof het helemaal in het Chinees staat, asjeblieft zeg.
    Het enige wat ik niet begrijp is welk idee. Idee voor een story, quiz, topic ...


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Leg het dan eens uit want ik snap het niet zo echt :')

    Mensen kunnen zich aanmelden, zodat er naar hen ideeën voor stories worden gestuurd van de users. En dan kunnen hun zeggen of het wat is.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Al eens voorgesteld, al eens afgewezen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.