• Eindelijk sneeuwt het nu ook is in Deurne, daar word ik dus echt blij van he, ookal is het nu al bijna weg, die 2 minuten waren super (:

Waar werd jij vandaag blij van?

[ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 18:53 ]

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

ILOVEELENA schreef:
    In Deurne? Omg, kom naar HELMOND toe, stomme sneeuw*O*

Het heeft gister een klein beetje gesneeuwd in Eindhoven*O*

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Beckett schreef:
    (...)

Het is ong. het enige wat we gaan krijgen van een witte kerst ;p

*gaat in een hoekje zitten mokken*

Ik wist wel dat mijn nieuwe snowboots een averechts effect hadden! De wereld is zo unfair! Waarom weermannetje, waarom laat je kerst nu niet gewoon perfect zijn!
    Ik wil tenminste nog een witte kerst voordat de wereld in 2012 vergaat!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ow nee, ik ga elke dan via Deurne naar school met de trein. Ben benieuwd morgen...

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Aquila schreef:
    Omstreken Brugge heeft het ook gesneeuwt. Dikke, grote vlokken, een dun tapijt.
    Dat is nu al een uur geleden, ondertussen heeft het geregent en is het een kledderige brij geworden op de tegels.

benee Nele er ligt nog een mooi tapijtje witte sneeuw
    + we gaan morgen weaarschijnlijk te laat zijn

[ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:21 ]

Gosh nee, als het gaat sneeuwen hier ga ik huilen, want op geen enkele weg waar ik op moet fietsen om naar school te komen word fatsoenlijk gestrooit.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Ik haat sneeuw, ughh. (cat)

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Ik hoop juist dat het niet gaat sneeuwen hier :')

En ik kan me niks herinneren waar ik blij van werd. Behalve het toetje na het eten.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

- lokt sneeuw -

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Hier heeft het heel eventjes een beetje gesneeuwd, maar het is direct weer gesmolten. Heb er persoonlijk niet zo'n probleem mee :'D.
    Alleen in de kerstvakantie, als ik toch veel binnen zit, mag het van mij wel sneeuwen.

i put the fun in funeral

Waar ik blij van werd? Zoveel! Het witte tapijt over onze tuin toen ik deze morgen op stond, mijn grootouders die ons kwamen bezoeken, de lieve sms'jes van mijn liefje...
    er gebeuren zoveel mooie dingen op een dag, je moet ze gewoon weten te appreciëren (:

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

is --> eens
    Het hagelde hier vanmiddag, daar werd ik al blij van, haha.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Het verbaasd me eigenlijk hoeveel mensen er dicht bij Deurne wonen ;D

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Nog geen sneeuw hier, gelukkig (:

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Ik haat sneeuw (cat)

Het heeft vandaag alleen heel hard gehageld. (:

Destroy what destroys you.

Shinon schreef:
    Nog geen sneeuw hier, gelukkig (:

26 - 02 - '16