• Chanoeka is een Joods feest.
    En nu ben ik benieuwd wie hier Joods is.

    Mijn vriendin is namelijk Joods vandaar dat ik weet dat het is.
    Maar het is best wel grappig, want zij weet dus niet precies wanneer kerst is en we wilden iets gaan afspreken in de vakantie. Zie je hem al aankomen? Haha. Geniaal.
    "Dan is kerst."
    "Oh."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik niet.
    Ik dacht dat toch iedereen wel weet wanneer Kerst is, alleen al om de vrije dagen. Lol.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik niet.
    Ik dacht dat toch iedereen wel weet wanneer Kerst is, alleen al om de vrije dagen. Lol.


    Nou nee hoor XD me broertje zegt telkens de verkeerde datums XD hij zit er 1 of 2 dagen er naast ;P


    & Ik wist wel wat Chanoeka was ;d maar ik ben niet Joods en ken ook geen joodse mensen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn zus is Joods, maar ze komt wel helemaal vanuit London met haar man en kind om Kerst met ons te vieren. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Joden worden besneden toch? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Joden worden besneden toch? D:


    Niet alleen die -tenminste ik weet het niet van de Joden, maar ergens anders doen ze dat wel-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wilde net zeggen: ben niet joods. Toen las ik dit topic en zeg ik 't alsnog :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, mijn ouders zijn geen joden dus ik ben dan ook sowieso geen jood c:


    Olive

    RainbowDash schreef:
    Joden worden besneden toch? D:

    Ja, de meesten wel.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nu moet ik denken aan een liedje van Phoebie uit Friends :Y)

    En ja, ik ken het, moest ik in het tweede jaar leren voor godsdienst (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:06 ]


    Never run out of reasons to smile...

    RainbowDash schreef:
    Joden worden besneden toch? D:


    Chirstenen & Moslims ook (alleen de mannen voor zover ik weet)En ik ken het uit een boek met allemaal feestdagen uit andere landen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Chirstenen & Moslims ook (alleen de mannen voor zover ik weet)En ik ken het uit een boek met allemaal feestdagen uit andere landen


    Huh, volgens mij Christenen niet.

    Kijk maar.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:22 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken het door godsdienst op school maar ik zou niet meer weten waar het nou precies om ging.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eyes schreef:
    (...)

    Chirstenen & Moslims ook (alleen de mannen voor zover ik weet)En ik ken het uit een boek met allemaal feestdagen uit andere landen

    Christenen niet, denk ik?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb er al van gehoord en weet dat het iets voor joden is, maar ik waat niet precies wat het is.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    RainbowDash schreef:
    Joden worden besneden toch? D:

    Van oudsher worden jongens besneden, tenzij ze 2 broers hebben die gestorven zijn aan bloederziekte. Maar tegenwoordig word het veel minder gedaan. Maar volgens mij is dat bij Christenen en Moslims ook. Van oudsher wel, nu niet meer/minder.

    On: Nee ik ben geen Jood, mijn moeder was Christen, dus dan gaat het al niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall