• Hallo en welkom bij mijn "Guide of Geniturae", wat letterlijk betekent: "Gids van de Horoscoop"
    Ik zal proberen elke dag een paar weetjes, nieuwtjes, feitjes of wist-je-datjes te posten in het teken van de sterrenbeelden.
    Daarnaast zal ik ook uitleg geven over voorspellend rekenen (ja, klopt. Dat zit ook in de Harry Potter-films) en krijg je te weten welke beroemdheden allemaal op welke dag jarig zijn en wie wellicht een goede match zou zijn voor jou (:
    + elke dag een nieuwe quote

    De sterrenbeelden zijn:
    - Ram
    - Stier
    - Tweeling
    - Kreeft
    - Leeuw
    - Maagd
    - Vissen
    - Weegschaal
    - Schorpioen
    - Boogschutter
    - Steenbok
    - Waterman



    Heb je nog vragen? Stel ze gerust! Zowel in dit topic, als in mijn story, als in mijn gastenboek of per pb.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 16:56 ]


    Not all those who wander are lost.

    Leuk! Mag ik vragen wat die ogen betekenen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik houd niet echt van sterrenbeelden en het hele gedoe er omheen, maar ik heb even in je story gekeken en ik vind dat je het echt heel mooi opgezet hebt! Complimenten daarvoor!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Negligible schreef:
    Leuk! Mag ik vragen wat die ogen betekenen?


    Volgens mij heeft het te maken met de persoonlijkheden en elementen van de verschillende sterrenbeelden (:
    Ben blij dat je hem leuk vindt!


    Not all those who wander are lost.

    Aesir schreef:
    Ik houd niet echt van sterrenbeelden en het hele gedoe er omheen, maar ik heb even in je story gekeken en ik vind dat je het echt heel mooi opgezet hebt! Complimenten daarvoor!


    Dankjewel (:


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    (...)

    Volgens mij heeft het te maken met de persoonlijkheden en elementen van de verschillende sterrenbeelden (:
    Ben blij dat je hem leuk vindt!

    Ik heb een abo op je story, vind hem wel leuk gedaan ^^
    Het is wel raar, bij de matches van de eerste 6 sterrenbeelden, pas ik bij geen enkele :') Mijn vriend is wel Pisces


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wie past bij wie? (:
    + de volgende paar hoofdstukken staan erop!


    Not all those who wander are lost.

    Algemene informatie over het sterrenbeeld Weegschaal


    Not all those who wander are lost.

    Volgende hoofdstuk staat erop (:


    Not all those who wander are lost.