• Oh lol, typfout in titel, nevermind.

    Ik heb zeg maar kort haar (Was kort, nu alweer bijna schouderlengte, lol), anyway. Ik zoek dus leuke haarstylings tips ö

    Het enige wat ik nu kan is een 'vlechthaarband', speldjes, haarbanden.. Maar ik zou ook nog graag wat anders willen, dus kom maar op met die ideeën/filmpjes/sites ^^

    -Facepalm- Mensen, ik open geen topic als ik niet allang gezocht heb, zo dom ben ik niet. Ik heb allang op google gezocht en op youtube, maar vind niks. Dus geen 'google het' en 'kijk op youtube' reacties, want daar heb ik geen zak aan. + Ik ga het ook niet knippen, verven, whatever.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    google is your friend(krul)


    (Be)lieve in (you)rself

    Google is your comrade. (krul)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dudes, ik ga echt geen topic openen als ik zelf nog niet gezocht heb, zo dom ben ik echt niet --' Ik heb allang gegoogled en gezocht op youtube, maar 'kort haar' is voor de meeste mensne al over de schouders. Heb ik dus geen zak aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ga naar youtube typ short hair in en tada je hebt wat filmpjes van meisjes met kort haar.


    (Be)lieve in (you)rself

    Klik


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb ook kort haar. Het enige wat ik soms doe is een muts op (':
    Zo eentje.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    HATEBREEDER schreef:
    Klik


    Daar heb ik dus ook niks aan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Daar heb ik dus ook niks aan?

    Dat heb je dus wel. Sorry dat ik het zeg, maar als je een beetje nadenkt, dan klik je op een plaatje wat je leuk vindt, en dan staat er best vaak de naam van het kapsel bij. Jij wilt stylingtips, en dit is dan alles wat ik je kan geven. Verwacht niet veel nuttige reacties in dit topic.
    (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    vraag aan je kapper wat je met je haar kan doen


    (Be)lieve in (you)rself

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Dat heb je dus wel. Sorry dat ik het zeg, maar als je een beetje nadenkt, dan klik je op een plaatje wat je leuk vindt, en dan staat er best vaak de naam van het kapsel bij. Jij wilt stylingtips, en dit is dan alles wat ik je kan geven. Verwacht niet veel nuttige reacties in dit topic.
    (cat)


    De meesten hebben geen eens kort haar o-o''
    En ik zoek geen kapsel, ik zoek een manier op mijn haar te stylen.
    Zulk soort shit, enkel kan dit niet bij mij, omdat mijn haar nog niet zo lang is n__n''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DarkTimes schreef:
    vraag aan je kapper wat je met je haar kan doen


    Ik heb geen 'je kapper', plus dan gaan ze advies geven over; Knip het zo, verf het zo. Dat wil ik dus juist niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    De meesten hebben geen eens kort haar o-o''
    En ik zoek geen kapsel, ik zoek een manier op mijn haar te stylen.
    Zulk soort shit, enkel kan dit niet bij mij, omdat mijn haar nog niet zo lang is n__n''


    Dan laat je het groeien.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Dan laat je het groeien.


    Maar het groeit niet in 1 dag tot het zo lang is --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aangezien jij zegt dat je al gezocht heb en zo en niks kon vinden.
    Hoe willen wij het dan vinden ? (:

    ik zou zeggen; probeer zelf dingen met je haar (:
    Deed me zus ook altijd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oef, je maakt het wel lastig zo..

    Laat een verlening zetten door middel van hair-extensions dan is het wat langer en kan je er meer mee doen..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'