• Nou de Titel spreekt voor zich,, het kan van alles zijn, veel kado's of feesten met vrienden. Misschien is een familie lid ziek en hoop je dat hij beter wordt (gaat meestal niet zo, maar het gaat om de gedachte)

    Dus wat zijn jullie kerst wensen???


    Ps. Alvast een Vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar(K)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Mijn kerstwens is dat ik volgend jaar net zo gelukkig, of nog wel gelukkiger, ben dan dit jaar
    En dat ze iets vinden waardoor mijn broer minder pijn heeft


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat mensen zichzelf eens zouden zien zoals ik hun zie, en andersom.


    Let it come and let it be

    Dat ik de loterij win.


    -

    dat ik dit jaar met mn vriend oud en nieuw vier( dat gaat wss ook gebeuren:D)
    En dat volgend jaar een beter jaar word :)


    I solemny swear i am up to no good

    Dat ik slaag en dat de shit allemaal wat minder wordt van het afgelopen jaar.


    SLOAN.

    Endure zei op 15 dec 2011 - 17:06:

    gaat meestal niet zo, maar het gaat om de gedachte


    Wauw, hoezo pessimistisch.


    Dat moet je niet zo zien, ik bedoel meer dat niet iedereen ineens beter kan worden,,


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Clubbed schreef:
    Dat er na kerst een jaar volgt waarin er wat minder ellende en moeilijk gedoe is.


    Love don´t break me.

    Dat de ruzies stoppen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xZAYNx schreef:
    Dat Zayn Malik onder de kerstboom staat (A)


    El Diablo.

    Een vriendje. Daar hoop ik elke kerst op sinds een exklasgenoot tegen me zei: 'Sam, met kerst gaan we een vriendje krijgen.' Haar is het inmiddels gelukt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat er dit jaar geen kerst is :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    C18 schreef:
    Een vriendje. Daar hoop ik elke kerst op sinds een exklasgenoot tegen me zei: 'Sam, met kerst gaan we een vriendje krijgen.' Haar is het inmiddels gelukt.


    Hmpf, doe die coole hoed op en we gaan daten. Bam, wish fulfilled! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat Jayden bij mij is en dat alles in 2012 goed komt.

    Love you lieverd (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat somige mensen eens gaan inzien hoeveel pijn ze me eigenlijk doen en dat ze dan dood neervallen., ;3

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou het eigelijk niet eens meteen weten. Er zijn wel zoveel dingen die eens mens zou willen. Maar misschien toch maar de klassieke dat iedereeen een beetje normaal leert doen. Of dat de helft van mijn klas opeens geen stem meer heeft. Dat zou ook niks slecht zijn, heb ik minder hoofdpijn.

    oke gewoon dat alle mensen wat normaal doen en niet zomaar in het wilde weg gaan schieten enz.


    Tears are words the heart can't say.