• 2 nieuwe stories van me!
    De eerste is een verzinsel over een meisje dat in Forks gaat wonen en achter de vele geheimen van de 'sprookjeswereld' komt. Damn, love sucks! Dit verhaal wordt een lovestory maar ik weet nog niet met wie. Superleuk natuurlijk als je een Twiheard bent!

En dankzij mijn nieuwe verslaving: The Hungergames heb ik deze story Will our love survive again? [The Hungergames] Een lovestory over Peeta en Katniss die opnieuw de arena ingaan..
    Voor alle Hungergamesfans!

-XXX-

[ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:31 ]

What by Zeus' beard is going on????

haha je bnet net een kopie van me ben je ook glee verslaafdxD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

@MisPattinson:
    Haha nee, maar ik heb een vriendin die daar wel fan van is en zij steekt me met alles aan van iedere verslaving dus het zal wel niet zo heel erg lang meer duren voor ze me heeft overgehaald xp

What by Zeus' beard is going on????

Jouw Twilight-story heb ik al gelezen. Van de Hungergames hou ik niet zo, dus die ga ik niet lezen.

I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

gielbeelen schreef:
    @MisPattinson:
    Haha nee, maar ik heb een vriendin die daar wel fan van is en zij steekt me met alles aan van iedere verslaving dus het zal wel niet zo heel erg lang meer duren voor ze me heeft overgehaald xp

ahah idd ik ben ook aangestoken met twilight. hongerspelen door q en glee door mezelf ik heb heel veel twilight dus misschien. *hint*

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Oee het Twilight verhaal ga ik lezen.:9~
    Twiheard hier(lol)

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Een vraagje, heb je het tweede boek al gelezen van THG?

SLOAN.

Oh wacht sorry, foutje niet gelezen.

SLOAN.