• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:
    *NeverEnough
    *YoungAndFree



    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2
    *Fabulouis schreef zich uit na ronde 2
    *Movember schreef zich uit na ronde 2
    *Owles schreef zich uit na ronde 2
    *Zaynatic is niet meer actief op Q
    *McGinty schreef zich na ronde 2 uit
    *Dezaynber schreef zich na ronde 3 uit
    *PHENOMENIALL schreef zich ra ronde 4 uit wegens te laat inleveren
    *NiallTree viel af in ronde 4




    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:41 ]

    Leuk dat je toch een tweede topic hebt aangemaakt! Dat is veel gemakkelijker :').


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Leuk dat je toch een tweede topic hebt aangemaakt! Dat is veel gemakkelijker :').

    Ik had nog een vraagje, hoeveel mensen vallen er af in ronde 3? ;a

    Oh, dit is trouwens andere acc van Dezaynber. (: Ik doe niet nu alles hierop, zit er nu gewoon op.

    Heb nog steeds keelpijn. ):


    The sun will rise and we will try again.

    NeverEnough schreef:
    Ik had nog een vraagje, hoeveel mensen vallen er af in ronde 3? ;a


    The sun will rise and we will try again.

    Dit lijkt mij eigenlijk ook handiger. Vooral voor de juryleden dan. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zaynius schreef:
    Heb nog steeds keelpijn. ):


    I never finish anyth

    & Mijn computeropneemding is kapot, dus doe ik het nu met mijn mp4. Maar die heeft wel BAD kwaliteit!
    Zouden jullie daar misschien even overheen willen beoordelen?
    -Ik bedoel, dat jullie 'punt' niet lager wordt enkel en alleen door de slechte kwaliteit- (:


    I never finish anyth

    Owles schreef:
    & Mijn computeropneemding is kapot, dus doe ik het nu met mijn mp4. Maar die heeft wel BAD kwaliteit!
    Zouden jullie daar misschien even overheen willen beoordelen?
    -Ik bedoel, dat jullie 'punt' niet lager wordt enkel en alleen door de slechte kwaliteit- (:


    We zullen er rekening mee houden!

    Zaynius schreef:
    (...)


    2 personen, dus doe jullie best!

    Eventjes een herinnering:
    stuur jullie video op tijd door. Als je ziek bent, begrijp ik dat wel, maar probeer dan toch op tijd in te leveren. Als het echt niet lukt, heb je maximum 2 dagen extra.

    De commentaren en punten komen dan donderdag of vrijdag in de story. Soms duurt het wat langer, maar het is heel ingewikkeld voor mij als alle juryleden elk commentaar apart sturen. Dan lijkt mijn inbox echt chinees xD

    hij is aan het laden... 2%...


    ~Live your life!~

    IK HEB 3 INZENDINGEN ONTVANGEN, TERWIJL DE DEADLINE VANDAAG IS! DE VIERDE INZENDING -VAN YOUNGANDFREE- WERKT NIET, WAARSCHIJNLIJK OMDAT HIJ NOG NIET GELADEN WAS.
    IK BEN ERG TELEURGESTELD, AANGEZIEN NOG 6 MENSEN MOETEN INLEVEREN EN JULLIE DUS NIET VROEGER IETS HEBBEN OPGENOMEN.
    DE INZENDINGEN DIE IK NIET ONTVANG, KAN IK NIET BEOORDELEN!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:23 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik probeer vanavond punten te geven, ik ben nu met school bezig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?