• Ik heb dit nu al paar keer gehad en nu ben ik het eigenlijk beu. Ik heb al een paar keer gehad dat wanneer ik een hoofdstuk maak en ik die opslaan het hoofdstuk leeg is. Nu check ik dat wel steeds en kan ik terug gaan en de tekst kopiëren. Na meerdere malen plakken en opslaan, lukt het uiteindelijk wel, maar stel dat ik gewoon mijn kader wegklikt. Dan had ik wel voor niks al die woorden zitten typen.

    Ik vind dat eigenlijk best storend en niet kunnen. Kan hier iets aan gedaan worden!?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Thank god, finally someone with brains. Ik heb er ook geen last meer van tegenwoordig, maar op dat moment vond ik dat verschrikkelijk vervelend.


    Hoezee ik heb hersens! Het was ook vervelend ja. Dan moest ke echt een nieuw hoofdstuk aanmaken enzo .__.
    Gelukkig is het voorbij (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je kunt wel, word gaan gebruiken. Maar dat neemt het feit niet weg dat er wel een hele slordige fout op quizlet is, bovendien, de mensen die dit topic niet lezen en wel het kader weg klikken hebben dan gewoon weg hun hoofdstuk weg...


    ©1998