• Ik heb dit nu al paar keer gehad en nu ben ik het eigenlijk beu. Ik heb al een paar keer gehad dat wanneer ik een hoofdstuk maak en ik die opslaan het hoofdstuk leeg is. Nu check ik dat wel steeds en kan ik terug gaan en de tekst kopiëren. Na meerdere malen plakken en opslaan, lukt het uiteindelijk wel, maar stel dat ik gewoon mijn kader wegklikt. Dan had ik wel voor niks al die woorden zitten typen.

    Ik vind dat eigenlijk best storend en niet kunnen. Kan hier iets aan gedaan worden!?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet niet waar de mensen hier last van hebben, want het is sowieso vervelend, als je elke keer moet kopieren en plakken uit Word of uit je hoofdstuk zelf, omdat hij hem leeg opslaat.
    Maar ik heb er geen last van, al schrijf ik amper nog.


    Your make-up is terrible

    Als er nu nog een zegt dat ik Word moet gebruiken, dan ram ik iets door jullie strot. Ik typ het in Word, maar ik doe de opmaak hier. Word is niet de oplossing, want de fout ligt hier op Quizlet!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Als er nu nog een zegt dat ik Word moet gebruiken, dan ram ik iets door jullie strot. Ik typ het in Word, maar ik doe de opmaak hier. Word is niet de oplossing, want de fout ligt hier op Quizlet!


    Use Word
    Got that already, but maybe you should ask mister Rutger?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Facepalm-

    Lang leve Word!*O*(banana)


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Word is not my best friend dude.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gubleraholic schreef:
    Lang leve Word!*O*(banana)
    Dit meen je niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doen ze t nou expres of wat?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Openoffice ftw! (cat)
    Opmaak kun je trouwens ook doen in word, gewoon de codes intypen. Doe ik ook. Zelf heb ik hier nog geen last van gehad.

    Anyway, ik hoop dat dit opgelost kan worden. Maar vermoed dat het wel even zal duren voordat het gefixed wordt, als dat al gebeurt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Openoffice ftw! (cat)
    Opmaak kun je trouwens ook doen in word, gewoon de codes intypen. Doe ik ook. Zelf heb ik hier nog geen last van gehad.

    Anyway, ik hoop dat dit opgelost kan worden. Maar vermoed dat het wel even zal duren voordat het gefixed wordt, als dat al gebeurt.
    Het is een oud topic en ik heb er verder geen last meer van gehad. Het enigste verhaal waar ik dan ook aan bezig ben is een dan ook als co-auteur. Naja kijk ik deed het in Word, maar sommige opmaak deed ik hier omdat alles dan maar een klik verwijderd was. Hoe dan ook, al deed ik de opmaak in Word, de fout lag bij Quizlet, wat hij aanvaarde gewoon mijn woorden niet en maakte blanco hoofdstukken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, never mind (: Niet gezien dat dit een oud topic was. Excuses.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 13:41 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geen last van (:


    The walking dead <'3

    Lifehack schreef:
    Word is your best friend


    Life is full of fake people

    Ja ok mensen. Dat ge -'word is your best friend' snapt ze nu wel, denk je niet? Ze heeft uitgelegd dat ze word toch al gebruikt maar de opmaak niet. En als je hem dan opslaat is het hoofdstuk leeg. Dat heeft geen flikker te maken met word in het algemeen.

    Ik snap wat je bedoeld ik had er ook een tijdje last van, nu niet meer (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Neuer schreef:
    Ja ok mensen. Dat ge -'word is your best friend' snapt ze nu wel, denk je niet? Ze heeft uitgelegd dat ze word toch al gebruikt maar de opmaak niet. En als je hem dan opslaat is het hoofdstuk leeg. Dat heeft geen flikker te maken met word in het algemeen.

    Ik snap wat je bedoeld ik had er ook een tijdje last van, nu niet meer (:
    Thank god, finally someone with brains. Ik heb er ook geen last meer van tegenwoordig, maar op dat moment vond ik dat verschrikkelijk vervelend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?