• Sweetheart, are you ok?
    - Yea I'm fine.

    He said he's fine, but inside he's fucking broken.


    Oké ik zal het verhaal even kort uitleggen. Niall Horan wordt ontzettend gepest op school. En dan vooral door een gemene, populaire jongen, genaamd Zayn Malik. Net wanneer Niall het niet meer ziet zitten, komt hij een geweldig lief meisje tegen, met wie hij uiteindelijk vrienden wordt.
    Dus ik heb dus een paar rollen nodig.
    Vriendin van Zayn.
    Nerd meisje.
    Klasgenoten, zowel jongens als meisjes.
    Leraren.
    Toekomstige beste vriendin van Niall.


    Naam.
    Leeftijd.
    Uiterlijk, met foto graag.
    Karakter.
    Familie.
    Extra.
    Waarschuwen?


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    ihearthoran schreef:
    Misschien een rare vraag, maar wat is jullie lievenlings sprookje, behalve The Lion King? x


    Ow. Word het een sprookjesverhaal?

    Uhm.. Nou.. Daar zou ik even over na moeten denken. Maar vroeger was ik fan van Doornroosje en keek ik dat (serieus!) vijf keer per dag. Ik was altijd heel chagrijnig vroeger als ik opstond, en daarom zette mijn moeder beneden de tv aan met heel hard Doornroosje op en dan kwam ik vrijwillig mijn bed uit gestormd. :Y)
    Ja, gevalletje nutteloze informatie ;x


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    ihearthoran schreef:
    Misschien een rare vraag, maar wat is jullie lievenlings sprookje, behalve The Lion King? x


    Persoonlijk houd ik niet zo erg van sprookjes... Maar ik ga het zeker opnieuw proberen voor een rol. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Mijn lievelingssprookje is Belle en het Beest haha

    Wel kut dat je oude story foetsie is..
    Maar waarschuw me maar als je een nieuwe heb gemaakt.

    Ennuh, mocht je nog extra rolletjes zoeken, dan heb ik nog tig personages ;D Just ask me :)


    + Thanks dat je mn rol van Logan hebt gekozen ;D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:14 ]


    Everything Is Impossible

    Trouwens, ik had me super erg verheugd op deze story, dus ik vind het vreselijk jammer. Als je een nieuw idee gaat uitwerken, waarschuw mij! En een tip: misschien is het handiger ALS je het op Quizlet hebt geschreven het in Word op te slaan, dan kan je het bijna nooit kwijtraken als er zoiets gebeurd. Ik schrijf het ook eerst in Word op en plaats het dán pas in Quizlet, zo raak ik nooit iets kwijt!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:15 ]


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    nerd meisje
    Naam. Anastasia Romero
    Leeftijd. 17, verjaart op 3 oktober
    Uiterlijk, met foto graag.


    Karakter. Anastasia is een lief en leergierig meisje. Mensen kijken haar vaak raar aan, omdat ze bijna niks zegt, maar toch kan ze met iedereen wel opschieten als ze iets voor school moeten doen.
    Familie. Anastasia is een geadopteerd, Russies meisje, wat door haar afkomst graag leert. Omdat haar ouders zelf nooit de kans hadden om te leren wilt ze voor hun haar best doen, ookal zitten haar ouders nogsteeds in Rusland. Als ze genoeg geld heeft verdiend laat ze haar ouders overkomen en gaat ze samen met hun in een groot huis wonen.
    Extra. Niemand snapt waarom Anastasia zo veel leerd, maar niemand weet dan ook dat haar ouders nog steeds in Rusland zijn. Haar broer, Arthur, is omgekomen in een van de gevecht in Rusland tussen twee partijen, en daar strijd ze dan ook vaak voor. Ze doet mee aan veel demonstraties om de wereld beter te maken.
    Waarschuwen? Ja graag


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy