• Sweetheart, are you ok?
    - Yea I'm fine.

    He said he's fine, but inside he's fucking broken.


    Oké ik zal het verhaal even kort uitleggen. Niall Horan wordt ontzettend gepest op school. En dan vooral door een gemene, populaire jongen, genaamd Zayn Malik. Net wanneer Niall het niet meer ziet zitten, komt hij een geweldig lief meisje tegen, met wie hij uiteindelijk vrienden wordt.
    Dus ik heb dus een paar rollen nodig.
    Vriendin van Zayn.
    Nerd meisje.
    Klasgenoten, zowel jongens als meisjes.
    Leraren.
    Toekomstige beste vriendin van Niall.


    Naam.
    Leeftijd.
    Uiterlijk, met foto graag.
    Karakter.
    Familie.
    Extra.
    Waarschuwen?


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Ik ga vanavond nog één invullen (: x


    all I want is the taste that your lips allow

    Mayer schreef:
    Ik ga vanavond nog één invullen (: x

    Oké heel erg bedankt! (:


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    vocalizer - Zaria Isabella Dèlore.
    RAYKEHORAN - Maddisón Axelle Sophia Caverly.
    Enthusiasm - Logan Henson.
    Moonylove - Maya Emely Ferguson

    Deze rollen staan vast. Andere rollen invullen kan nog, graag zelfs.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    ihearthoran schreef:
    (...)


    aaaaah dankjewel _O_


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    ihearthoran schreef:
    (...)


    Thaaaaanks! *is super happy* (hoera)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ahw, k wou net vriendin Zayn invullen :c

    ihearthoran schreef:
    (...)


    YAAY! :'D
    Haha, ook al was ik de enige die die rol had ingevuld. :L

    Ik kijk wel of ik er nog een invul, van een klasgenoot of zo?


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    MoonyLove schreef:
    (...)

    YAAY! :'D
    Haha, ook al was ik de enige die die rol had ingevuld. :L

    Ik kijk wel of ik er nog een invul, van een klasgenoot of zo?

    Dat zou heel fijn zijn! (;


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    ihearthoran schreef:
    (...)
    Dat zou heel fijn zijn! (;


    Wat heb je nog nodig? & jongen of meisje?


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Oké ik heb net iets heel raars ontdekt. Mijn internet lag eruit, dus ik ging me opnieuw aanmelden, was mijn story ineens weg. Ik heb geen idee hoe dit komt, maar ik had er al best veel voor geschreven, en ik heb eigenlijk geen zin om het opnieuw te schrijven, want ik liep ook vast. Het spijt me echt ontzettend maar ik heb geen idee hoe dit kan. Ik heb wel een ander idee, waar ook rollen voor vrij zijn. Later vanavond zal ik hier een topic over openen. (;


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    OHNEEEE D:
    Da's echt k*t.
    Zeg je als je een nieuw topic opent? :3


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Ik wou net gaan invullen, laat dan maar. 8B


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ihearthoran schreef:
    Oké ik heb net iets heel raars ontdekt. Mijn internet lag eruit, dus ik ging me opnieuw aanmelden, was mijn story ineens weg. Ik heb geen idee hoe dit komt, maar ik had er al best veel voor geschreven, en ik heb eigenlijk geen zin om het opnieuw te schrijven, want ik liep ook vast. Het spijt me echt ontzettend maar ik heb geen idee hoe dit kan. Ik heb wel een ander idee, waar ook rollen voor vrij zijn. Later vanavond zal ik hier een topic over openen. (;


    & dan heb ik eindelijk een rol die ik wil..
    neehaha.
    Dat is inderdaad kut, en ik snap ook wel dat als je er al vet veel voor geschreven had en het dan opeens weg is, je motivatie om verder te schrijven ook ver te zoeken is ;o
    Kun je me laten weten als je je nieuwe topic opent?
    Dan ga ik het wel weer opnieuw proberen (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Misschien een rare vraag, maar wat is jullie lievenlings sprookje, behalve The Lion King? x


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    lievelingssprookje?
    hahaerhmm, heb ik niet echt maar er zijn er wel een paar die ik als kind echt geweldig vond haha.
    Repelsteeltje
    Of Assepoester,
    of het meisje met de zwavelstokjes.

    Alice in Wonderland. ookal is dat niet echt echt een sprookje haha.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.