• Ik heb een denk ik best wel leuk idee voor een Harry Potter verhaal, maar ik ken mezelf, en ga het in mijn eentje niet afmaken, dus is er iemand die het samen met mij wilt schrijven? Je kan me ook gewoon een pb sturen, maar ik wil wel graag een voorbeeldje van je schrijfstijl, en of je al vaker met iemand samen hebt geschreven.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik zou opzich wel samen willen schrijven, alleen ik weet niet of
    onze schrijfstijlen bij elkaar passen:$
    Ik ben wel een enorme harry potter fan.
    Maar heb ook maar een verhaal op quizlet staan,
    gewoon omdat ik een beetje verlegen ben.
    Als je niks uit 'One wish'(mijn verhaal) kan halen moet je het even zeggen.
    Dan geef ik je een ander verbeeld. Dat schrijf ik wel samen maar op een andere site.

    ik begrijp het best als je het niet wilt. Je schrijft ook al langer en naar mijn mening beter dan mij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    *kijkt naar username* BROOOOOO! :'D
    Ik wil het wel proberen, maar ik heb nog nooit met iemand samen geschreven. Je kan wel even bij mijn story Fireflies kijken voor mijn schrijfstijl. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jaja, ik wil, maar ik schrijf alleen maar vanuit de Slytherin kant, wat is je idee precies?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil ook wel! (:


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Als je idee leuk is, wil ik best met je samen schrijven. (: Hier vind je een voorbeeld van mijn schrijfstijl en nee, ik heb nog nooit serieus met iemand samen geschreven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil ook wel :)


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik wil opzich wel, maar ik schrijf eigenlijk alleen vanuit Slytherin. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.