• Welkom, hier kan je RPG'en. OOC = Out Of Character, het liefst met haakjes praten. Dit is verplicht. IC = In Character, dus moet je je spelen hoe de beroemdheden/sterren zich gedragen, a.u.b.
    Geen one-liners, geen 16+ stukken.

    |||

    Ariana Grande | Katnip
    Evanna Lynch | Katnip
    Justin Bieber | iheartmalik
    Nina Dobrev | Pocket
    Ashton Kutcher | MrsAjax001
    Ashley V. Benson | rooziehale
    Demi Lovato | xlufjoetoexx
    Lucy Hale | District12
    Nicole S. Polizzi | lovingniall
    Gregory K. van der Wiel | MrsAjax001
    Alex’ander’ W. Gaskarth | xDestine
    Elisabeth M. Jow | xDestine
    Liam Payne | Proprius
    Harry E. Styles | Flavius
    Kristen Stewart | xSomewhere
    Louis Tomlinson | Proprius

    ###
    [Let's begin.]
    Ariana Grande.
    Ik liep met een capishon op over straat, bijna onherkenbaar. Met mijn hand reikte ik naar mijn telefoon die in mijn zak zat, maar ik liet zodra de paparazzi voorbij kwam mijn hand weer hangen. Dat liet ik dan zo maar. Zouden de anderen van Victorious, iCarly, et cetera mij nog kennen?

    [Met Evanna kan ik nog even niets, haha.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Liam Payne

    Dan plots zie ik Harry zijn bruine krullen. Ik loop naar hem toe. "Harry." Zeg ik vrolijk als begroeting. Ik had hem echt te lang niet gezien.

    Ashley Benson
    Ik loop over straat met een zonnebril op men neus en een sjaal om me nek, totdat ik Lucy met een jongen zie praten. Als ik dichterbij kom zie ik wie het is, het is Harry Styles. 'heey lucy.' zeg ik als ik naast ze sta.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Lucy Hale
    'Hey Ash,' zeg ik meteen als ik Ashley's stem hoor.
    Ik knuffel haar even, maar laat haar dan los. Paparazzi kan hier overal zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ashley benson
    Nadat Lucy me los heeft gelaten kijk ik snel om me heen, om te kijken of er nergens papparazzi is. ik zie niks, maar je weet het maar nooit. 'dus... wie ben je op straat tegen gekomen?' vraag ik dan maar aan haar.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Lucy Hale
    'Harry Styles,' zeg ik.
    Maggie heeft het zovaak over hem, ze heeft een crush op hem. Dat mens lijkt wel bezeten wanneer ze over One Direction praat.
    'Maar het is beter als we ergens naar toe gaan waar de paparazzi ons niet kan zien,' zeg ik er snel achteraan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ashley benson
    'Ja, dat lijkt me handig, maar waar kan de papparazzi ons niet vinden?' Ik probeer te bedenken waar we naartoe kunnen gaan, maar er komt niks in me op. 'Ik weet niks.'


    Now life has killed the dream I dreamed

    Lucy Hale
    'Misschien kunnen we naar mijn huis gaan. Daar zien ze ons niet. En Maggie, Wes en mijn ouders zijn niet thuis,' zeg ik.
    Ik woonde nog steeds bij mijn ouders, terwijl ik al 22 ben. Het is gewoon veel makkelijker.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry Styles
    "Liam" roep ik blij en haal mijn hand door zijn haar.
    "Heb je Louis gezien?" vraag ik, de Stylinson bromance is en beetje dood aan het gaan en daar moet verandering in komen.
    Ik voel me best schuldig dat ik de jongens al zo lang niet heb gezien.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Liam Payne

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee nog niet maar ik heb voor vanmiddag met hem afgesproken.' Deel ik me. Ik keek naar de.meisjes met wie Harry stond te praten. Natuurlijk herkende ik ze. Maar of ze mij kende?

    Alex Gaskarth
    Toen Rian eindelijk was aangekomen konden we de baan op, Jack was als eerste aan de beurt, zoals altijd, daarna ik, Zack en als laatste Rian. Jack gooide als eerste, maar hij kreeg maar vier kegels om. 'Inkomen.' zei ik alleen maar, toen hij langs me liep en me aantikte omdat het mijn beurt was.

    Malese Jow
    Toen ik een hoek op liep zag ik een starbucks winkel in de verte. Mooi, dacht ik, even koffie halen. Toen ik naar binnen liep en iedereen zag wie ik was liep ik meteen door naar de kassa, er werden gelijk al foto's van me gemaakt, wat haatte ik die nieuwsgierige mensen. 'Één Vanilla Latte Venti', zei ik terwijl ik de vrouw achter de kassa een briefje van tien in haar handen schoof, 'en houd de rest maar' zei ik er met een knipoog achteraan.

    ashley benson
    Ik en Lucy praten nog even over wat we bij haar doen, als ik merk dat er een jongen naar ons staat te kijken. Ik draai me richting hem en steek me hand uit. 'Hoi, ik ben Hshley.'


    Now life has killed the dream I dreamed

    Liam Payne

    Ik stak mijn hand naar haar uit. "Ik ben Liam Payne, ik zit samen met Harry in de band One Direction."

    Kristen Stewart
    Na een kort gesprek liep ik verder. Ik zocht over straat of er nog iemand interessant op straat zou zijn. Ik pakte mijn portemonnee en mijn geld viel eruit. "Shit" ik liet mijn portemonnee vallen. Ik bukte, maar op dat moment vielen mijn pet en mijn sjaal op de grond. Snel stond ik op, maar het was al te laat. Er volgde een paar flitsen, en daarna meer "Kristen Steward!" hoorde ik van verschillende richtingen. Snel rende ik weg...

    [Wie wil Kristen tegenkomen?]


    Tijd voor koffie.

    Ashley benson
    'Leuk je te ontmoeten Liam. Gaan jullie ook mee naar lucy's huis? Of jullie moeten nog andere belangrijke afspraken hebben.' Ik keek naar Lucy. 'Ze mogen trouwens toch wel mee?'


    Now life has killed the dream I dreamed

    Lucy Hale
    'Ja,' zeg ik tegen Ashley.
    'Maggie en Wes zijn niet thuis. Mijn ouders zijn op vakantie,' voeg ik eraan toe.
    Zo lang Maggie er niet achterkomt dat die jongens van One Direction in ons huis zijn geweest dan is het goed.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.