• http://www.quizlet.nl/poems/11273/ik-ga-kapot/
    Kijk en zeg wat je er van vind.

    Ik vind het mooi. (: En sterkte xo


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind hem niet mooi, hij is heel plat zonder diepere betekenis. Ik hou niet van gedichten waarin je meteen ziet wat alles betekent, het liefst denk ik er over na. Wat met jouw gedichten niet gaat, helaas.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Priemgetal schreef:
    Kijk, Hale, je gedichten zijn niet zo geweldig, maar de betekenis zegt meer dan duizend woorden. Vind ik dan. Guys, ze heeft een vriend verloren, toon respect. Als jullie een vriend verliezen willen jullie toch ook niet op grammaticale fouten gewezen worden?

    Veel sterkte.


    Go Rebecca^^_O_


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Paynelinson schreef:
    "Ik schreeuw om aandacht" was een betere titel geweest
    sorry
    .
    Niet mijn stijl


    comfort in c h a o s

    GATES schreef:
    Het is trouwens 'bullshit' met een t. Voor de rest vind ik het persoonlijk niet prachtig, noch diepgaand, en door de spelfouten haak ik al snel af, maar als dit je helpt met rouwen, ok. (no_chears)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Het was me zelfs niet opgevallen dat er schrijffouten in je gedicht stonden, omdat ik zo met je kon meevoelen. Enkel 'wouden' was me opgevallen.

    Heel mooi gemaakt, echt waar. Het maakt niet uit of het op een gedicht lijkt of niet, of het vol schrijffouten staat of perfect juist is. Als dit jou helpt, moet je dat zeker doen!

    Ik ben er trouwens voor je. Ik weet wat je voelt, ik heb het zelf ook meegemaakt. Je mag me dus altijd PB'en ofzo.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik ben het eigenlijk wel met de meeste eens dat ze om aandacht schreeuwt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat zijn mensen hier altijd aardig..
    Doe toch normaal. Als ik gedichten hier zou plaatsen over mijn situatie, zouden jullie ook niet zo lopen bitchen. En ik zit, net zoals Hale, in een rouwverwerking. Dus waarom bij haar wél?
    Zij heeft het recht om te rouwen en als haar gedichten haar helpen, mag ze dat van mij op 100000'en sites zetten. Ik snap het wel, hier kennen de mensen je niet zo goed en wordt je er verder niet mee geconfronteerd. Ik heb ook mijn hele verhaal op Q gepleurd en jullie zeggen over mij ook niet dat ik aandacht zoek.

    Laat haar gewoon en geef opbouwende kritiek. Daar vraagt ze om. Ze vraagt niet om dit gezeik en dat kan ze ook helemaal niet gebruiken: ze heeft het niet gemakkelijk op dit moment.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Wat zijn mensen hier altijd aardig..
    Doe toch normaal. Als ik gedichten hier zou plaatsen over mijn situatie, zouden jullie ook niet zo lopen bitchen. En ik zit, net zoals Hale, in een rouwverwerking. Dus waarom bij haar wél?
    Zij heeft het recht om te rouwen en als haar gedichten haar helpen, mag ze dat van mij op 100000'en sites zetten. Ik snap het wel, hier kennen de mensen je niet zo goed en wordt je er verder niet mee geconfronteerd. Ik heb ook mijn hele verhaal op Q gepleurd en jullie zeggen over mij ook niet dat ik aandacht zoek.

    Laat haar gewoon en geef opbouwende kritiek. Daar vraagt ze om. Ze vraagt niet om dit gezeik en dat kan ze ook helemaal niet gebruiken: ze heeft het niet gemakkelijk op dit moment.


    Je hebt gelijk Geesje. Alleen, als er iets meer gebeurt in je leven, is het volgens menig ander persoon "nep" of "niet echt gebeurd" o.i.d., wat resulteert in NARE, BIJTENDE, KUT-REACTIES van mensen die je niet eens kent. De twee mensen die dit bij mij hebben gedaan, weten dat héél goed en mogen van mij oprotten en in diepe, groene, vies-ruikende smurrie zakken. Samen, dan zitten ze tenminste ook niet meer zo te zeiken. :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het heel erg mooi hoor.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hmm, ik snap beide kanten, mensen die het wel goed vinden en de negatieve reacties, maar omdat je al zoveel negatieve reacties heb zeg ik wel wat anders,
    Ik vind ook dat het soms wat meer op een verhaaltje lijkt, dus maybe kan je de titel gedicht naar iets anders veranderen? And, oké, veel spellingsfouten, lalala, and misschien kan je in plaats van een gedicht een one-shot maken, want geloof me dat helpt ook! (;,
    and als je volgende x een gedicht schrijft, probeer je gevoelens wat duidelijker te laten zien, want dit is zoals nog iemand had gezegt, best plat, verder wel gooed. sterkte! x

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:45 ]


    Sometimes the heart sees what is invisble to the eye.