• http://www.quizlet.nl/poems/11273/ik-ga-kapot/
    Kijk en zeg wat je er van vind.

    En inderdaad, ik had het nog niet gezegd, maar nog veel sterkte.


    Opgeven is geen optie.

    Dat laatste zinnetje: 'Ik zal het je beloven...' vind ik een beetje vreemd. Moet het dan niet eerder 'Ik beloof het je' zijn? Anyway, je gedichten zijn voor mij nog niet echt gedichten, je beschrijft nog iets te veel. Maar als dit je helpt met rouwen moet je gewoon zo verder doen. Sterkte.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik bedoel dit niet om je aan te vallen, maar waarom wil je graag dat mensen, waarvan je de helft niet goed kent, zulke diepgaande 'gedichten' lezen? Niets gemeens, maar dat snap ik niet.


    To love is to destroy.

    Hale schreef:
    (...)


    Ach hou je mond.

    Ik wil geen medelij alles behalve.

    Maar gedichten maken helpt me om te rouwen.


    Sorry, maar ik ben het Paynelisnon eens. Het is niet persee dat je 1 gedicht plaats en wij zeggen dat je dat doet voor de aandacht. Maar toevallig is er altijd wel iets met je aan de hand. Het zijn zoveel dingen, en telkens maak je er een topic over waardoor het steeds ongeloofwaardiger wordt.

    Verder vind ik het gedicht wel mooi. Alleen wat mensen zeggen is het meer een verhaal en maak je veel spellingsfouten. Don't worry. Door veel oefenen wordt het steeds beter.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:58 ]


    <3

    Posy schreef:
    Ik bedoel dit niet om je aan te vallen, maar waarom wil je graag dat mensen, waarvan je de helft niet goed kent, zulke diepgaande 'gedichten' lezen? Niets gemeens, maar dat snap ik niet.


    Mischien juist daarom. Ze kent ons niet, dus ze neemt geen risico dat ze buiten Q wordt geconfronteert met de dingen die ze hier plaatst, etc. Maar mischien heb ik het ook fout, idk.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 21:04 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Als dit jou manier van rouwen is ( de teksten/gedichten/verhalen schrijven ) moet je dat vooral blijven doen.

    Het is wederom een lief gebaar, danwel met de nodige grammatica fouten maar ik zag dat iemand hem al netjes voor je heeft verbeterd ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is trouwens 'bullshit' met een t. Voor de rest vind ik het persoonlijk niet prachtig, noch diepgaand, en door de spelfouten haak ik al snel af, maar als dit je helpt met rouwen, ok. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik en Amused hebben wat gezegd op de vorige pagina, graag ook de rest van het topic je hieraan houden a.u.b.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik en Amused hebben wat gezegd op de vorige pagina, graag ook de rest van het topic je hieraan houden a.u.b.

    Maar ik zie eigenlijk niet in wat we nu fout doen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dankewel allemaal!

    Sterkte met de rouwverwerking


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem mooi. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tempesta schreef:
    (...)
    Maar ik zie eigenlijk niet in wat we nu fout doen?
    Jij doet ook niets fout ^^


    Life is hard and then we die

    Priemgetal schreef:
    Kijk, Hale, je gedichten zijn niet zo geweldig, maar de betekenis zegt meer dan duizend woorden. Vind ik dan. Guys, ze heeft een vriend verloren, toon respect. Als jullie een vriend verliezen willen jullie toch ook niet op grammaticale fouten gewezen worden?

    Veel sterkte.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    De betekenis van het gedicht maakt het prachtig. Sterkte nog, hopelijk zal het snel weer beter met je gaan en als je iets kwijt wilt, dan kun je mij gerust pb'en.


    Ik ben gemeen xoxo