• In de mensheid.

    Eerst Milly boele die werd vermoord door een politie agent. Dan de 17 jarige Ashene die dood werd geschoten door haar ex terwijl ze aan het werk was in de C1000. 1 politieagent in opleiding Dan die aanslagen in alpen aan de rijn. Nu in luik. En net hoor ik 1 verhaal van mijn broer dat een man zijn 5 jarig zoontje bedreigd heeft.

    Ik geloof er serieus niet meer in...

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:55 ]

    Yup.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alleen omdat de minderheid van de mensen zo is? C'mon. Waar geloof je dan wél in? Niet in jezelf blijkbaar.


    Your make-up is terrible

    Je kunt er weinig aan doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Waar geloof je niet meer in? Dat het ooit nog goed gaat komen?
    Het is hier geen paradijs, jammer genoeg.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nu pas? De mensheid is al zo'n 8000 jaar zo bezig, alleen nu met gevaarlijkere wapens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Joh, het is bijna 2012 en dan vergaat de wereld en heb je nergens last meer van.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb er nooit in geloofd, dus ja. C:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:40 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lol, ben je er nu pas achter in wat voor een klotewereld wij leven? :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aanstelleritus.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Frigga schreef:
    Nu pas? De mensheid is al zo'n 8000 jaar zo bezig, alleen nu met gevaarlijkere wapens.


    i put the fun in funeral

    Ik ben het vreselijk hard met je eens. De mensheid suckt, en ik ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ach kind, maak er toch niet zo'n drama van. Je moet niet zo zielig doen, er zijn veel meer mensen op de wereld en alleen de zielige verhalen worden eruit gehaald en op HvNL vertoond. Niet de mooie bruiloften, de geboortes van nieuwe mensen en niet de gelukkige momenten uit het leven van mensen. Ik geef écht wel om die mensen, maar punt één moet je die namen leren spellen en punt twéé zijn ze nu vast ergens op een speciaal plekje in de hemel. Tada. The end.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En dat ontdek je nu pas?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Keep swimming, keep swimming!
    I have only one advice for you: Stay alive. (bloos)
    Hunger Games looooove!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Illuminati schreef:
    Aanstelleritus.


    Omdat?