• Ik weet niet of jullie het hebben meegekregen, maar er zijn dus aanslagen gepleegd in Luik.
    Maar op nieuwssites is het ontzettend vaag weergegeven. Er zouden dus granaten zijn afgegaan?
    En is er dus nu sprake van een of meerdere daders?

    Bronnen:
    nos.nl
    nu.nl

    Waaw, het is maar een kwartier rijden naar Luik voor mij. En er gaat sinds kort een trein naar Luik vanuit ons dorp. :'D
    Maar wie woont er nog meer in de buurt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zie het nu op tv ja.
    Ze zeggen 4 doden, de dader heeft zelfmoord gepleegd.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:20 ]


    Your make-up is terrible

    ik hoorde het ook al op het nieuws, mensen (volgens mij 2) zouden granaten hebben laten afgaan in een druk bushokje in de binnenstad van Luik waar op dat moment een kerstmarkt is. Er zijn wel doden, maar ik weet niet hoeveel precies.

    1 dader
    en ja er waren granaten afgegaan daarmee had die dader gegooit, hij had ook geschoten.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    1 dader
    en ja er waren granaten afgegaan daarmee had die dader gegooit, hij had ook geschoten.


    Ik hoorde dat er ongeveer 3 daders waren en er één van is dood gegaan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vertel dit nu net aan mijn moeder en ze kreeg er gewoon helemaal kippenvel van
    Zo erg dit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja maar volgens mij was het begonnen met een man die dreigde zichzelf op te blazen.
    It's a fucked up world.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sommige mensen zijn nu eenmaal ziek --' Ik ga blij zijn als het niet meer op het nieuws komt, je wordt er gewoon gek van.


    comfort in c h a o s

    Cockney schreef:
    Ja maar volgens mij was het begonnen met een man die dreigde zichzelf op te blazen.
    It's a fucked up world.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Die man moest voorkomen bij jusitie wapenhandel en drugssmokkel. Hij was net ontsnapt bij justitie, maar hoe kom je daar nu eigenlijk binnen met granaten en een kalashnikov(hoe het dan ook geschreven wordt)?
    Anyway, sommige mensen zijn gewoon ziek.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Er zijn vier doden en 123 gewonden volgens het journaal op één, ik vind het echt erg, die man is gewoon ziek.

    GGDoll schreef:
    Er zijn vier doden en 123 gewonden volgens het journaal op één, ik vind het echt erg, die man is gewoon ziek.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het ergens heel erg eng, omdat het nu zo dichtbij komt.
    En natuurlijk is het heel erg wat er gebeurd is.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb er van gehoord...
    Ze weten het in Amerika dus al.
    En dat is geen grap.
    Mijn achter achter achter neef woont in Florida en hij vroeg meteen toen ik online was, of we ongedeerd waren.
    Maar daar dachten ze eerst dat het te maken had met een bendevorming.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik hoorde er wel iets over, ja, echt vreselijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik hoorde er wel iets over, ja, echt vreselijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you