• Ik heb dus een story geopend om in elk hoofdstuk een story te plaatsen van iemand. Zodat je kan zien waar het over gaat enzo..

    Als je wilt dat jou verhaal meer abo's krijgt. Dan moet je even dit invullen:

    Naam van verhaal:
    Wie er in speelt:
    bijvoorbeeld justin bieber, harry potter etc
    Waar je verhaal over gaat:
    Genre:
    Leeftijd:


    Stuur me een pb'tje met dat erin!.

    X.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:13 ]


    we danced all night to the best song ever.

    Er bestaat al zo'n story.


    Naam van verhaal: Ghost whisperer. -Harry Styles.
    Wie er in speelt:bijvoorbeeld justin bieber, harry potter etc Harry Styles en de overige leden van One Direction.
    Waar je verhaal over gaat: Dan verklap ik te veel.
    Genre: Romantiek, drama.
    Leeftijd: 12+

    Naam: I was made for Loving you. ||LiLo||
    Wie: One Direction
    Waarover: Lilo (Louis en Liam) -bromance
    Genre: Drama, Fanfic, Romantiek
    Leeftijd: alle leeftijden.


    Cool, neat, swell -Cry

    > titel aangepast ivm hoofdletters. Ik weet dat je titel in hoofdletters hoort, maar hoofdletters zijn nou eenmaal niet toegestaan in topictitels (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Naam van verhaal:Tweelingzielen
    Wie er in speelt: Onbelende personen.
    Waar je verhaal over gaat: Joyce leeft in een magische wereld. alles daar is anders dan je gewend ben op aarde. misschien zou je het kunnen vergelijken met de middeleeuwen, maar dan met een vleugje meer fantasie. maar deze magische wereld, genaamd Ingonia, staat op het punt nog meer te veranderen. er is een machtige man die de heerschappij van deze wereld wilt overnemen maar als hij de overvloedige macht in handen krijgt zal het zijn of deze wereld vergaat. al het schoonheid geluk en liefde die Joyce als haar droomwereld aan zag heeft deze man weten af te pakken. mens en dier zullen samen moeten werken en dat is net wat Joyce en Aizon gaan doen om hun geliefde land te beschermen. vast besloten de strijd met haar dromen aan te gaan gaat Joyce op pad om haar leven weer recht te zetten. maar wat is de prijs die ze moet betalen voor haar land en dromen?
    Genre: Drama, Fantasy, Romantiek.
    Leeftijd: Alle leeftijden.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:24 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb je een pb gestuurd:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Naam van verhaal: 'De Control-Freak'
    Wie er in speelt: Onbekende personen
    Waar je verhaal over gaat:
    An is 15 jaar, ze heeft sporadisch ruzie met haar ouders. Ze kan goed praten met haar ouders en heeft een erg goede band met ze. Ze heeft amper problemen in haar leven, het enige wat haar tegenstaat, is dat ze een tikkeltje onzeker is. Ze leert Just kennen doordat haar vader hem op een dag mee neemt naar huis. Het is een vriend van haar vader, die ze nog nooit had gezien. Just is 23 jaar, woont op zichzelf, en ziet zichzelf als volwassen. Hij weet alles beter dan wie dan ook. Op de een of andere manier weet Just haar in zijn ‘macht’ te krijgen. Zal An hier nog uit kunnen komen, of blijft ze voor altijd vast te zitten in zijn machtige web?


    Oh liefje, heb je dan echt niet door, dat mijn hartje maar klopt voor 1 persoon, die ene persoon, ben jij. Alleen bestemd is voor jou. Je beheerst me, je kan me maken, en je kan me breken, al zal ik je dat nooit laten merken. Je geeft me het vertrouwen, het vertrouwen dat zo lang weg is geweest, dat ik in niemand anders vinden kon. Je hebt zo’n onwaarschijnlijke rust over je heen, dat ik wegdromen kan in je armen, sla ze om me heen, en ik voel me veilig, zo ongelooflijk beschermd.


    16+
    Liefde, spanning, seks, obsessie

    Genre: Romantiek, onbekende personen
    Leeftijd:16+


    Bad decisions make good stories.

    Naam van verhaal:All over the world - Harry Edward Styles
    Wie er in speelt:Harry Styles, met de overige members van One Direction
    Waar je verhaal over gaat: Harry en Catalina hebben thuis allebei problemen waardoor ze zijn weggelopen. Allebei gaan ze over de hele wereld reizen en ontmoeten ze geweldige mensen.
    Genre: Drama, Fanfiction, Romantiek
    Leeftijd:12+


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Naam van verhaal: Leef voor me
    Wie er in speelt:One Direction
    Waar je verhaal over gaat: Demetria Avalon Smith lijdt aan een chronische pancreasontsteking ook wel pancreatitis genoemd. Ze zal sterven als er niet snel een oplossing komt. Als ze geluk heeft leeft ze nog een maand, anders sterft ze vroeger tenzij natuurlijk dat er een pancreas geschikt voor haar beschikbaar is, wat onwaarschijnlijk is.

    Harry Edward Styles, zit in een wereld beroemde band, One Direction. Zijn leven lijkt perfect, tot de dag dat zijn broer om het leven komt in een auto-ongeval. Hij is zo verdrietig dat hij met de band wil stoppen en hij beweert dat niemand hem begrijpt. Zeker wanneer zijn ouders hem vertellen, dat ze de organen van zijn broer hebben weg gegeven. Hij kan niet leven met de gedachten dat zijn broer in iemand anders verder leeft.

    Genre: Romantiek, Drama, Fanfiction
    Leeftijd: +12

    Naam van verhaal: A perfect life?
    Wie er in speelt:bekende mensen die in de story niet bekend zijn
    Waar je verhaal over gaat:Avril, is het populairste, mooiste, slimste, sportiefste ,... van heel de Midway High school in Miami. Kortom ze is perfect en dat beeld laat ze overkomen door de captain te zijn van het cheerleader team van Midway High school. Chace is een jaar ouder dan Avril, hij is zeventien, en ook hij is perfect, de knapste, populairste, slimste en vooral sportiefste jongen van Midway High school. Hij is dan ook het vriendje van Avril. Chace is de captain van het basketballteam van Midway High school. Zijn beste vriend Cooper is minder mooi maar nog steeds populair. Dakota de beste vriendin van Avril is ook heel populair en Mary ook. Ze vormen samen het populairste klikje van heel de school en iedereen kijkt naar hun op. Hoewel veel mensen zouden zeggen dat ze Avril haaten zijn er weinig mensen dat het doen omdat ze ook heel vriendelijk kan zijn tenzij je haar iets misdaan hebt. Chace daar in tegen is aggressief en houdt er van om mensen te pesten. Dakota en Mary-Kate zijn smoor op Chace, maar hun beste vriendin is er al mee dus koesteren ze hun gevoelens, maar gaat het nog lang duren? Lees hier het droevige verhaal van Avril die veel meemaakt maar desondanks alles ze toch een taaie en sterke meid is geworden.
    Genre: Romantiek, Drama
    Leeftijd: +12

    Naam van verhaal: The Miami Bitch
    Wie er in speelt:Justin Bieber
    Waar je verhaal over gaat:Seks, drugs, alcohol, sigaretten, one night stands, kortom het leven van Destiny Coopers. De zestienjarige Destiny woont in Miami en ze is het mooiste meisje dat daar te vinden is, dat weet ze ook. Elke jongen wilt haar, en ze heeft het bijna met elke jongen al gedaan. De meeste jongens die het dan met haar gedaan hebben ziet ze niet meer staan. Vele meisjes zijn jaloers. Ze zit ook aan de drugs en alcohol maar ja dat hoort er bij. Over haar ouders wil ze niets kwijt en ze is altijd op stap, school interreseerd haar ook niet. Mode interesseerd haar wel en ze is dan ook de kenner. Ze word wel eens the Miami Bitch genoemd maar waarom haat ze haar ouders? En wat gebeurt er verder?
    Genre: Romantiek, Drama, Fanfiction
    Leeftijd: +12

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:53 ]