• Woensdag gaan de mensen met Frans op school naar Lille een dagje. HEt stomme is ik heb geen Frans en moet dus gewoon tot 10 over 4 naar school:(. Meer dan de helft is naar Frankrijk en een paar 'ziek' Bij LO zouden we wel iets leuks gaan doen en ik hoop dat bij Z&W we eten mogen maken.xD Met Duits gaan we helemaal nergens heen(huil)

    Heeft jou school ook uitjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga in mei naar Rome!*O*


    everything, in time

    Dit jaar naar Londen :'DD


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    We waren bij een paar bedrijven als uitje, yeaah wat een plezier (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aankomend jaar mogen we kiezen: London, Praag, Parijs of de Ardennen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mavo 3/Havo 4/Atheneum 5 kunnen naar Texel, Parijs, Ardennen, Barcelona, Luxemburg, Praag en Berlijn (:
    En verder nog allemaal dingen per vak, in de omgeving.


    Destroy what destroys you.

    Het verste dat wij geraken dit jaar is naar rijmenam, met de sportdag.


    comfort in c h a o s

    Ja, aan het einde van het jaar gaan we in ons 5de jaar (vwo 5de jaar, havo 4de jaar) naar het buitenland. Ik ga dan naar de Alpen _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn studievereniging organiseert elk jaar een vakantie van een week ongeveer. Waar ze dit jaar heen gaan, moet nog bekend gemaakt worden, maar als het een leuk land is, ga ik misschien wel mee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja, ik zou dit jaar naar Parijs gaan, maar ik ga een niveau lager.
    Dus ik ga volgend jaar naar London. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Met MAW naar Den Haag, met tekenen naar Keulen (DL) en met CKV naar Amsterdam - voor 1 dag -. Dan heb je in 4HAVO of 5VWO nog de kans voor een buitenlandse schoolreis naar Istanbul, Rome, Toscane/Venetië, Berlijn, Elba en Provance. En nog een keer per jaar excursie!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 13:02 ]


    live the life you love

    bij ons gaan tweede klassers naar frankrijk, in de vierde mag je kiezen of je naar Rome Praag Londen of Barcelona kiest en in de vijfde of zesde ga je skien

    Volgens mij gingen we dit jaar normaal naar Lille of Parijs.
    En volgend jaar een week naar Barcelona (dance)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Jep. Vorig jaar naar Lille en Dusseldorf. Dit jaar gingen we een week naar wat boeren in Friesland en zijn we naar Parijs geweest =) Volgend jaar Londen =)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:20 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wij gingen naar Griekenland dit jaar, en het was ge-wel-dig. Most brilliant time of my life. x)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Jep, in de 4e ga je een dag naar Parijs en in de 5e zijn de buitenlandse reizen. Ik ga naar Rome, en met maatschappijwetenschappen ga ik ook nog een keer naar de rechtbank in Den Bosch.


    Travel far enough, you'll meet yourself