Mijn broer moet dus voor zijn examen een real-life serie maken. En dus gaat hij 1 week ons leven filmen (Hoe we wakker worden,hoe we eten etc)
Hoezo prive schending.
-
12 dec 2011 - 18:1512 dec 2011 - 20:43
Assassin schreef:
Dat lijkt me best leuk.
Maar vind je het serieus privéschending? Hoe wil je dan al je topics over je leven noemen?
^ Dat dusI hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
12 dec 2011 - 20:44Beckett schreef:
Dat zou me dus echt awesome lijkenHe says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
12 dec 2011 - 20:45Chimera schreef:
Dat lijk me dus he-le-maal niks. :'D
Word je wakker met een badhairday, gelijk een camera in je snuit, lol.i put the fun in funeral
12 dec 2011 - 20:45Het lijkt me wel leuk. Maar dan niet om aan iedereen te laten zien.
~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~
22 dec 2011 - 23:02PewDiePie schreef:
Dat lijk me dus he-le-maal niks. :'D
Word je wakker met een badhairday, gelijk een camera in je snuit, lol.Don't walk. Run, you sheep, run.
22 dec 2011 - 23:06Buy a gun .
De hele dag fucking camera's in je gezicht is niet humoristisch ofzo .
Zeg tegen je broer dat hij alleen bepaalde dingen opneemt, bijv. op dag 1 een eetscene en een scene waarin jullie een conversatie hebben. Desnoods ensceneer je het, boeien. Gebeurt bij Made en die shit ook gewoon :]. Alsof daar alles echt is. En als je de tijden weet waarop je gefilmd wordt en wanneer niet, dan ben je voor de rest van de dag verlost :].No growth of the heart is ever a waste
22 dec 2011 - 23:06Dat lijkt me inderdaad niet zo leuk nee.
Maar het is je broer, dus jullie kunnen er vast wel eens gewoon over praten ofzo? (:I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
22 dec 2011 - 23:15Er valt wel iets te regelen, toch?
Maar je kan het ook van de positieve kant bekijken; als het een succes wordt, dan word je beroemd.26 - 02 - '16
22 dec 2011 - 23:17Beckett schreef:
Dat zou me dus echt awesome lijkenI'm just a little girl in a big mean world.
23 dec 2011 - 9:28